Saturday, June 13, 2009

retail therapy

hari khamis yang lepas,
aku telah melepaskan kempunan bershopping ;p
hee.. i loikeeee!!

dah berapa bulan tak menghabiskan duit
pergi berlima..
dengan adik dua orang, and girlfren dua orang
so total campur dengan aku adalah lima oranghee.. suka bagitaw benda yang tak perlu kan ;p

sekarang dah la tengah sale kan..
tapi aku takdelah shopping sampai tahap lupa diri tak bergaji lagi
hihihihi ;psikit aje kan..

p/s entry adalah ditaip secara express
kerana malam ini mahu overnite di rumah kakyong
saya sudah terlambat ini..

tata all










8 comments:

-N e Y r A- said...

PADINI! omaigod. mahu berlari2 ke PADINI concept store skrg jugak. shopping!

Liquid said...

uuu soping x ajak.! ehe

nurul said...

skarang mmg sale ..
ofcourse pnye bli mcm2 ..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh..aku suda lamerr x shopping..ehh yeke..?? tol laa kott...hohoho..

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

owh pg jj ipoh ekk eehehehe

Nem0 o0h Nem0 said...

sopin la terapi plg best sekali.. =)

J3zz3lb3ll G' said...

sempat shopping lg tu

Redbloodsnow's Music Zone said...

aku geram ngan seketui hbeg kat padini....grr grrr..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...