Monday, May 4, 2009

penghujung semester

yeay!
exam dah habis!!! (untuk hari ini sahaja)

";)

haha
perasan dah merdeka konon
ye ye, aku taw ko dah merdeka ayein
duk jaoh-jaoh
dah tak leh geng dah
ko sekarang bukan pelajar ukm lagi
hahaha
gila dengki punya ayat ;psemalam tak boleh tidur
kes minum nescafe pahit kaw-kaw punya
nescafe 3 in 1 aku dah habis
aku pun try lah bancuh manual
takde bakat sungguh tangan ni
pait yang amat! hahahaha
tapi ada orang ckp sudi je minum wpun pahit sbb aku yg bancuh
auww :")
malu.. malu..
hahaha

mengada okeypas habis exam tadi
terus pergi makan ramai-ramai
err.. ramai ke
1..2..3..4..5
oh, 5 orang.. kira ramai la kannn
hehe

hari ni birthday ain (cik berbaju hijau)
happy birthday ain!!
meh aku wish benda yang sama
semoga ko jumpa bakal suami yang kacak dan cerah
ngahahaha
;p



11 comments:

Shafie said...

epi besday ain..walaupon tak knl...hehe

agk2 diorg ni ke yg hmpr dtg berenang tu? :p

mamma mia! said...

alamak. korg da hbs exam. kitorg 18 hb baru nk exam.. aiyoyooooo...

Bujang Susah said...

Salam dik.. abg nak ngorat boleh? tergoda plak abg tgk adik ni.. huhuhu...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

yeayyyy...da abes!!! *smbil wat idung kembang2...hahahhaha

joegrimjow said...

baru nak mengadjust
tp usia membataskan
lalaal~

Bujang Susah said...

Dikkkkkkkkkkkkkk................ abg serius ni nak ngorat nih.. boleh x...?

sweethOneY said...

shafbr
hehe
aah, betullah
kami la tu yg hampir ke uniten tu :P

mama miabr
yeay.. merdeka dlu

hehe

bujangbr
hye abg bujang..
salam..

ayeinbr
haha
jahat okey
xpe2.. khamis tu lusa je lg :D

joebr
hehe
ade niat gak nk adjust ek
ish3 :P

bujangbr
hhmm??
boleh cuba.. ahaha

Bujang Susah said...

Salam dik.. leh cuba ker? hehehehe... daun serai daun gaharu belum try belum tau yer x...? hehehhee... abis tu mcm mana nak ngorat ni? ada YM atau skype ke dik?

lie_nurulz said...

yuhuu..ada owang ngorat tu..hihii..

cantik le ko pakai tudung cenggitu yangg oii..
xnampak bollat sgt..cute je..

MiSZuE said...

hahaha..tercelik baca komen tusss
ha ha xtaw..hahaha

sweethOneY said...

bujanghehehe
yerlah
cuba la kot2 dapat eh..
ym ade kt profile.. leh tgk :)

nurulphewwitt..
haha
poyo jek
mke aku bulat siott ):

zuehahahaha
ha ha tataw

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...