Tuesday, May 5, 2009

my road tax!

tengok aku punya cermin depan..
nampak ada yang kurang tak?
yer.. my road tax!!
boleh tak road tax aku cam reput
koyak rabak.. haihmula-mula dia tak mo melekat
pastu tempek la dengan sticker mcd
tak mo jalan gak
kekdahnya lantak ko situ tak tampal road tax
karang polis tahan, amik road tax dalam dashboard tunjuk
haha
aku rasa macam pesalah jalan rayaa..
takot seh kalau nampak polis..
padahal aku mana ada buat salah pun kan ;p

camno nak kasik road tax melekat balik ni oi..








16 comments:

atty's said...

kty pun tak tau izza..leh ke buek baru..? ganti yg lain..

Erina Asmawani said...

kalo x silap ada jual pelekat roadtax yang mcam warna biru tu..tapi yang ni macam2 corak la.haritu de nampak kat uptown..izza g ar try carik nanti..

~dARlee zURiS~ said...

mak aii..ganas tol budak nie
apa kau buat sampai koyak rabak road tax tu??
ish ishhh =P

haa..kan de jual pelekat die
kat mana..idok le tau
cari sdri ye
hehe..

lily lotus said...

ganehnya tuan keta :P...takpe awek comel gini polis senyum jekk

ezaty said...

zati de caree..
akak g r amekk gam gajah..
mety lekat punyeerrr arhh..
aahahaha

sweethOneY said...

kak tytu la kak
naik geram dah tgk road tax tu
leh ke buat baru tah

enayeke?
owhh..klo de corak2 mst comel :D
hihi

kak zurishahaha
sy x usik pape punnnnn
dia yg nk koyak rabak gtu.. hahaha
:P

kak lilykui3
klo dpt polis laki
klo pompuan kak?
hahaha
kena bambu je nnt :P

zatypastu cermin keta aku pun pecahhhh dek gam gajah tu ek :P

Shafie said...

huhu..
sampai gitu jadi nye..
yg lama2 tu melekat2 lg lak :p

yg lama tu gosok ngn myk ke pe..
clean ckit..hehe..
shafie takbleh tgk cmtu..rs nk kikis..wakaka

yg nk kasi lekat tu..hmm..
susah2 letak soletape jek =pp

mamma mia! said...

selotip sudeh.. ha3.. btw, jum xchange link? sy udah folo awk

:: p R i n c E s S _ N :: said...

canerr ley reput ekk....

Liquid said...

kedai2 sticker ade je jual. slalu kat downtown ade. siap ade logo2 negeri lagi. smart woh kalo letak.

me=keLip2 said...

ai honey..cmn road tax leh jd mcm tu?huhu..

Alya ^ Marlyna said...

mmg ngok ngek la road tax tu. alya punya kan abiss la nak bergulung.nmpk sgt takda kualiti.

nanonano said...

ko xtao ape kegunaan selotip????????

lie_nurulz said...

kalo polis tahan,ko kenyit mata sebelah je..
cnfirm,xde masalah..
pastu jgn lupa tukar2 no fon..hiks

jgn ko p bantai layan org tua lak sudah..kui3..

MiSZuE said...

aku kalau nk tampal mende ni suruh kakak aku hahah

takut terkoyak..xpernah la aku sentuh2 gugugu

Nem0 o0h Nem0 said...

ganasnyar acu ni.. =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...