Saturday, May 16, 2009

happy teacher's day

lupa plak hari ni hari guru
hehe
al maklumlah, berapa lama dah kan tinggalkan sekolah
nak nak lagi sekarang dah bukan pelajar
saya sekarang memegang title "pengapit sepenuh masa"
haha

so, selamat hari guru..
kepada cikgu-cikgu, pensyarah-pensyarah yang pernah mengajar aku..
sampai jadi orang hari ni (eceh..)
kepada kawan-kawan yang bakal jadi cikgu pun
selamat hari guru untuk korang..

mesti seronok kan jadi cikgu
kalau jadi cikgu baik, kesayangan budak-budak
mesti dapat banyak hadiah masa hari guru :D
ada gak terpikir nak jadi cikgu..
tapi aku ni, tahap kesabaran sangat nipis
takut nanti dapat title "cikgu paling tak disukai je" hehe

"SELAMAT HARI GURU"

jangan melawan cakap cikgu
hargai cikgu anda (cewah..)
aku tataw sapa lagi budak sekolah kat sni
melainkan budak sentap neh
haha
jangan asik nak buli cikgu ko je ek dik.. ;p










8 comments:

Zack ~ 'A said...

happy teachers day to everyone..
:)

joegrimjow said...

cikgu hensemm

Shafie said...

slmt hari guru :D

Maswani said...

slmt hr guru.. dh link awak.. ada masa n sudi, dtglah blog saya.. n link me too..hehe.. tq..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

slamat ari guru chenta ku...

ezaty said...

mekasehh yee kakak bab engatkan saye pasal hari guru neyhh..hahahaha

MiSZuE said...

slmat hari guruuuuuu

Redbloodsnow said...

hapie belated teacher's day utk sumerrr teachersss!!!


:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...