Friday, May 22, 2009

confused ^____^

duk rumah ni..
sedia maklum lah
tugas masak-memasak yang light-light serah ke aku lah
contoh light-light?
masak nasik, jerang air, goreng telur ;p
hehehe
takdelah! acah je lah ;p
mana yang tak leceh sangat tu aku reti lah
kalau dah tak reti tu,
servis bertukar tangan kembali la kepada yang lebih pakar (mak aku ;p)
maaf lah, aku memang kurang reti memasak neh T____T

hari tu,
nak masak udang goreng cincai
alah, yang campak-campak tomato, halia, kentang segala tu ;p
lepas tu boleh pulak aku tersilap kan..
nak guna halia, terguna lengkuas..
cerita pada bestfren aku,
sekali dia mengingatkan pada cerita lama kan..

hah..
pandai-pandai lah korang teka sapa orangnya kan ;p
heee.. ni kisah lama taw
lama gila dulu.. kira kisah zaman purba lah neh
jangan disamakan pulak dengan aku sekarang
jap g ada plak yang cop aku ni langsung tak penah masuk dapur
haip!











10 comments:

SwEeTFoResT said...

hehehe..sweet pon pnah gak..biase la tue..hikhikhik..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

canerr agknyerr rs air tuh beb...

Shafie said...

tersilap gula n garam? haha..
mesti tgn laju duk sudu je.. :p

ye r izza pandai masak..
dia da masak kn maggi campur2..
harga rm5 kn..wakaka

joegrimjow said...

yg pastu bukan ku
lalal~@

Lily.Lulu said...

huhuhuh
sabau jek la !!

tak per ..
belajar dari kesilapan kan
nanti lama2 mesti dah biasa
senang skit bila dah kawen
:D

mr aziim said...

x pe2..syg tetap yg terbaik..

~dARlee zURiS~ said...

ooo..main masak2 ke
penat ek
padan lah awal beno tidonye
hehee ;P

ayampinko said...

heb pompuan kene pandai masak..sebab dah memang macam tu..tak pandai belajar tau..pas tu buat kenduri..ajak kitowang makan..
tip top oo...

baru lg nie..embik galah tolong libaskan..

MiSZuE said...

biar betol hehe

misssssssssssss :)

Redbloodsnow said...

wakakakaka..lawak ko yang. camno leh salah tuh. terbeli lengkuas ler puloks..kahkahkah...lawak²


:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...