Saturday, May 2, 2009

choc-strawberry cake

yeay yeay~
akhirnya merasa jugak makan choc-strawberry cake
happy, happy.. hihiterliur??
muka orang happy dapat jugak cake akhirnyaaa
:D :D :D

tapi,
agaknya izza and choc-strawberry cake not so friendly kot..
tak berapa ngam dengan aku lah
hihi
penat je i beriyer-iyer mengidam taw
oh, jap g adalah orang cakap aku ni suka ikut orang ):
sentap taw..ingat aku layan tekak sorang-sorang ke?
keji taw buat macam tu
haha

keja aku suap mulut sendiri 1
suap mulut driver 2
eh, yeke? ;p
kena paksa makan kek.. hihi

sapa teringin pergi la cari kat SR outlets yang berhampiran :D

p/s entry bawah ni saja je menyakat korang lah
takde apa pun
tak payah mintak password ;p
hehe








8 comments:

ezaty said...

wahh!nk jugakk,..
nk suapp jugakk,.
suap mulot zati 3..
ahahhahah
c(=

Shafie said...

nak org suap gak.. :ppp

mama mya said...

salam ziarah.. nice blog :) wah terliur gak nengok kek tue hihihi

:: p R i n c E s S _ N :: said...

aku sokak indulgence....

PinQib said...

lol..,

ingat ade ape dah kt bawah tuh!!

wehh,.izza, terlioorr,..

slurppp

MiSZuE said...

hahaha..
xsedap ahh kek ni..coklat lagi sedap..

eh indulgnce lagi cedapS

Redbloodsnow said...

hehehe...aku pownbaru jek aritu pas mkn strawbery chocs tuh...so xde ngidam dah,.,hikhik

tp tuh ler.btol ckp zue...indulgence lg sodap..hiksss

sweethOneY said...

zatyololor
adikku nak bermanje
meh meh meh akak suap lapan pun xpe :P

shafshaf pun nk kena suap gak?
meh meh :P

mama myahehe
tp x brape nangis sgt lah kek dia

ayeinsamala
saja nk try sumthing else hr tuuu

pinqibhehe
bab2 buat org terliur mmg tere kan :P

zueaah kan yang
bek beli indulgence hr tu klo taw :P

ziehehe
ni sbb ko la ni aku dok teringin choc-strawbery, alih2 tak kena ngan jiwa lak.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...