Saturday, May 9, 2009

alamanda

lama tak pergi alamanda
plannya nak pergi kul 9 malam..
tapi biasalah, kecoh sana sini.. dekat kul 10 baru sampai :D
hehe
macam la jauh nah alamanda ngan UKM tu..
sampai-sampai terus pergi burger king
lapar tak ingat punya
ahahaha
sebelum pergi melalak, sila isi tangki dulu kan :D
jelingan maut tu
warning tak kasik orang lain curik fries aku
haha
ish, perangai (geleng-geleng palee..)

lepas tu..
terus zast pergi karoke
amik 26 lagu..
sha, i love u..masa salam-salam peluk-peluk cium-cium before sha balik hari tu
air mata dah macam nak jatuh je
tahan.. tahan
nanti maskara comot.. haha
tapi sekarang tengok balik gambar-gambar ni
rindunya )':
kalau karoke, tak panjat sofa tak sah kan ;ppilih lagu..
ha.. lepas habis nyanyi tu kan..
rasa macam tak cukup je 26 lagu
nak tambah lagi
tapi sebab dia dah nak tutup
dia kasik tambah 4 lagu je menjadikan semuanya 30 lagu.. haha
jadik laaaaaa ;pdorang semua ni sooooo energetic
aku dah terbaring atas sofa je time ni
dorang lak rileks je lagi melompat-lompat, gelek goyang inul semua keluar
ahahahaha ;p
korang,
sayang gila kat korang
rinduuuuuu )':










7 comments:

Shafie said...

wah..
karok kt alamanda kt ne ek..

:: Feez_Mior :: said...

waaa..
lame gler x g alamanda..
x g jalan2 sne..x g karok kt sne..
since break out dgn ex..haha..

Bujang Susah said...

Salam dik.. yg pakai cermin mata tu sapa nama dia dik..? hehehe.. cakap la kat dia abg nak berkenalan.. huhuhu

:: p R i n c E s S _ N :: said...

mcm kenduri korg kt burger king.....beshhh...

Redbloodsnow said...

hahaha..manyak nah fries ko tuh yang :D..aku nk curikkkk

★ Nu♥ℜul ★ said...

bestnyer g karok ..
meriah sungguh

y a n said...

uit.. best nyer ramai kwn pumpuan dia
(:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...