Tuesday, April 14, 2009

okey..
serious mengantok *yawning..*
dah ready nak kena lepuk ngan akak garang pasal ada update baru
hahaha

dah la bosan je sorang-sorang kat bilik ni
shaa.. baliklaaaaaa ;p
heee.. sengih je la sha bace kat sana tu karang
lama okekkk..
seminggu ni sapa nak jadi teman aku bercakap?
iim dah risau-risau la tu
takot aku meroyan tiba-tiba
nanti aku suruh dia datang teman aku lak ;p

jom mandi..
dah maghrib
..sambil tutup buku seminar (padahal pukul 5 tadi lagi dah tutup :D)









6 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

lorr...sha balek ke..awat mu x balekk...balek uma mertua...wakakakkak...

Fadhlah said...

hahahaha

~dARlee zURiS~ said...

woi woi..nie bukan auto publish nie
memang nk kena budak ni.
study lah!!!
ke nak dok ukm tu lagi?
syg nk tinggal kot ;P

amboi2...
yg sorg nie pun sama ek
dah pandai
ajak iim teman ek..
sapa ajar nih??
haihhh...

Redbloodsnow said...

hehehe..cian ko sha balik...bile sha balik t kan, ko kandang jek sha ek. leh die x balik² lg...hikhkk

Shafie said...

hehe...ngantuk ye..

tp cm nk mrh je..tkt2.. :p

sweethOneY said...

ayeinahhahaa
agak2 la klo balik umah mertua
tak jd keja eden t :P

fadhlaherr?

kak zurishaha
tu maghrib la kak
mna leh study maghrib2 :|

hahahaha

ziehahahaha
tergelak aku dok bace ko suh aku kandangkan sha.. ahahhaha

shafyeke cam marah? :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...