Monday, March 16, 2009

hiks

benda alah ni la yang buatkan aku ngan zue tergelak bagai nak ape
pilih.. pilih
korang nak toilet duduk ke cangkung
HAHAHAHAHHAA
p/s mencik ar xleh nk update slalu
pasalnya wifi ni tiba-tiba cari pasal dengan windows vista
aku rasalah
sebab suma kawan-kawan aku yang pakai vista tak bleh nak log in..
grrr!!!









9 comments:

NoTy But Nice Zhoe said...

wuahahhaha... kelaka la label tu... toilet kat ner tuh?

Liquid said...

waa smart la itu. mau beli la letak kt umh incek liquid. ehehehe =P

Redbloodsnow said...

hehehe..macam² aje kan. aku nk yg dudukk...x kebas montot mencangkung..kahkahkah

MiSZuE said...

hahaha
mengong ..
nk besar jekk
hikhikhik

nanonano said...

aku nk berak berdiri,
nk pilih mana weh>>

:: p R i n c E s S _ N :: said...

uhuk..lawak tol sign tuh...

bOnda said...

muahahaha..pestaim tengOt

Tny said...

Hikhikhik ;))
Icon jamban dlm bentuk yang paling sopan!!! =p

sweethOneY said...

zW
hehe
tu la dia nk terguling2 je gelak.. hahaha

kat mines tu

liquid
icon tersebut boleh dibeli di kedai runcit bersebelahan dengan rumah encik liquid :D

zie
hehe
aku x reti ar guna yg duduk ni.. hahahaha

zue
wakakakka
ni lg sekor
apa yg besar ha.. hahahahaha

nano
hah, ko xyah berak.. abis citer
hahaha

ayein
tu la..
mcm2 :D

bonda
hehe
sama la kte

tny
kannn
kelakar nk matik.. kirenya org yg Q kat luar tu taw la nk guna yg mana... duduk or cangkung.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...