Tuesday, March 24, 2009

goodniteeeee


hari ni busy ):
dua assignments kena submit tomorrow ):
tapi sebab kakak merengek-rengek ajak pergi mines
ku ikutkan jugak.. hehe
wahh.. klasik tak ayat? :pyerlah, orang tu baru dapat gaji lah katakan
mesti gatal tangan nak keluarkan duit kan?
jalan-jalan kat mines
minah tu sempat la shopping sikit
aku tengok je, nafsu takde hari ni
haha

pastu, pergi makan
itu agenda wajib kan
aku sendiri naik muak apsal asik citer makanan je ye?
habis tu, nak buat macam mana
dah itu je yang aku buat bila keluar
haha
macam sadis aje bunyinya :D
ada yang terliur ke tengok?
tak payah la.. buang air liur korang je meleleh-leleh
haha
sebab tak kick pun dia punya sizzling..

pusing-pusing,
lepas tu pergi beli big apple
sebab itu la tujuan utama pergi mines pun
lepas tu before maghrib dah balik
kena balik awal, banyak kerja nak kena setel ni

tapi aku ni ha..
penat sangat tadi
ketiduran ye lepas maghrib
sampai pukul 10 lebih baru bangun..

so, tu la sebab kenapa bersengkang mata tengah-tengah malam ni ):

gdnite korang









6 comments:

Siong Berantai said...

hok oloh.. cOkit!! ;p nak gak!! DUSHHH PP izaatul

lily lotus said...

siannya..baca pun tau kepenatan :D

Shafie said...

tu la kn..
alih2 cite mknn gak.hehe
nk wat cne..tu la hari2 kn :P

bese la tu..
lyn je la kakak manja tu.. :pp

nasib tak terliur.
perut kkygn..hehe..alhamdulillah.

p/s: tau la kakak2 pandai wat muke cumel..wakaka

:: p R i n c E s S _ N :: said...

aku da lamerr x g alamnda..x g mines...sumerr assgnmnt nyerr pasalll....

Redbloodsnow said...

wahhh zueee..lanje aku sekali wehhh..hahaha

sweethOneY said...

sB
uish
awatnye? taw la geram ngan pp kte.. ehhee

kak lily
tu la kak.. penat ):

shafie
hehe
tu la..
nk buat cane.. mmg tu aktivitinyee.. kui3 :P

kakak2? hehe :P

ayein
hehe
tp hr ni ko g alamanda kan :P

zie
oish.. aku byr sendiri taw... hahaha
bukan zue lanje :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...