Saturday, February 28, 2009

panadol extend

errr~ adakah aku sudah TUA???
tetttt!!!
zaty dak sentap ni suka sangat lah tu bace n3 ni ek
dush~ dush ko lapan kali dik..

bukan pe taw..
err.. before tu, nak gtaw ni..
nak ngadu kat korang ni ;p
hehe

lately ni, badan aku saket-saket lah
belakang belah kiri saket gile aku rasa );

tadi masa jawab xm pun..
rasa mencucuk-cucuk je blakang aku ni
ingat nak pegi jumpa dr..
tapi tadi tak tahan sangat
pegi beli panadol extend dulu
saket-saket tu..
nyempat jugak lagi menyengal
hihi

ade sape-sape penah saket blakang cam aku ni tak?
perlu jumpa doc ke ek );
ke badan mula mengada-ngada mintak dimanja kat thai odyssey? ;p
hehe..
jom pegi massage!!








6 comments:

~dARlee zURiS~ said...

hahaa..
memang dah tua pun
;P

biasalah tu
slalu kuliah dok aircond
akak pun biasa camtu gak
so..minumlah susu ye
bg kalsium
tp..jgn minum anlene
ok.

:: p R i n c E s S _ N :: said...

stress kot..ker nk peOt..?? mlm ni dineer...yeayyy...

ezaty said...

hehehehe..
name sayekah di atas itoo??
wakakaka..
mmg da tua pon!
kan org TUA kan mmg suke saket2 badan nyh..
=pppppp

ooooo..nak maen kasar eak??
nk dush2 eak??
argh!dush2 akak izza balik..=pp

MiSZuE said...

ala syg aku..sakit belakang ke..
ke ko gedik nk suh aku pijak hahaha..

nanonano said...

ermm bes gak..
laki ke urut eh?
ensem dak??
agagaggagaga...
:p

sweethOneY said...

kak zuris
haha
klo sy tua, akak lg tua.. lalala

susu x suka minum );
err.. tp nape jgn minum anlene kak?

ayein
tahla wehh
nk peot kot.. haha

zaty
haha
nama ko la dik oi :p

nk dush2 konon.. berani dtg la UKM time akak ade :P

zue
haha
bolehhh
ko kan ringan je yangggg :P

nano
haha
pompuan laa!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...