Thursday, February 12, 2009

full entry ; oldtown

full entry, sambungan dari entry ni

|
|
|
|
|
V

click sini meh

malam semalam, aku + zue + ayein + ajib (ade blog x weh? haha) ade date
kitorang pegi lepak kat oldtown
budak berdua tu baru balik bercuti kan
ade barang nak passing lah..
aku menemankan cik zue nak amik kepok lekor dari ayein jer
ai tak dapat kepok lekor,
tapi dapat kepok sira
yerlah, kot bagi aku kepok lekor kang
celah mana aku nak menggoreng kan ;D

layan gambar la ek
malas plak aku nak menaip ;p
korang tu pun cam la rajin nak bace kan.. hehesuma pakat nak pakai tudung hitam ke ni?
dan aku adalah yang paling tembam!! tak sukee!!ajib telah bertindak sebagai tukang membelanja ;D
mekaceh.. hehe
we are bloggers ;Daktiviti serah barang ;pmuka happy masing-masing dapat barang eh?
thanx ye pada dear ku berdua (:kena spotcek cik izza tgh buat ape.. hahahaha
yeay~ dapat choc dari orang yang pegi cuti kat langkawi ;p
tapi dapat berbayar okey
so yang lain, tak yah la ade nak sentap-sentap ngan akak aku tu
wahhh.. sound siap-siap eh aku ;poit kak~
sambil drive jangan dok men hs pun ;p
hahaha
larikss before kena ketuk ngan zue ;p







9 comments:

MiSZuE said...

hahaha..dush dush ko yang..ape ni letak pic ni..

sebab ko da larik aku mls nk kejar

:: p R i n c E s S _ N :: said...

ngeh2....sumerr cm sepesen jerkk aku tgk ehh...

Ceera said...

wah, siap jumpa bertiga.. kelasssssssss

Nem0 o0h Nem0 said...

comell jek korg bertiga..
ala acu,ko tembam pun tp ttp comelll..=)

nanonano said...

errr lps ni mao lg pergi ctu??

~dARlee zURiS~ said...

haaaa..saman2
;P

Framestone said...

xajak pun..majuk la cam nie... he..23x gurau je

sweethOneY said...

zue
hehe
xyah kejar yang, dh jaoh aku larik :P

ayein
tu la pasal yang
sepesen jerk

ceera
hehe
jom la jmp plak pasni :p

nemo
hehe
auww.. malu sayep :">

nano
errr
errrrrr

aku tataw!!

kak zuris
hehe
nk saman nape kak?

framestone
heheh
jgnla majok
esok2 kte jmp lak taw :P

Redbloodsnow said...

oiiii zueeee....babap jari tuh kan
bsms plak die..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...