Wednesday, January 7, 2009

seminggu di UKM

hye korang!
selamat malam ;p
ish..lately ni blog sangat diabaikan kan?
sriously, nak jenguk blog korang pun tak sempat
sowey ye kawan2..
minggu ni aku 1st week kat sini
memang la busy sikit
dah tu, report LI pun tak siap lagi
hehe
pastu dah dapat assignment lak tu
T__T nanges..nanges
hahahahaa
tapi nasib baik ade satu khabar gumbira
scholar dah masuk..lalalalaa
kakak, mines aaa sabtu ni?
pastu kte leh wat pijama party malam tu
kekekeke
party yang hanya dihadiri oleh kau dan aku (pehal skema gila ayat ni?)
ni la dia kakak kesayangan aku..
hihi
kakak gedik nama dia.. wakakakkaa ;p
masa sorang kat perak, sorang kat bangi
kemain lagi ko merindu-rindu nak jumpa kan
dah dekat, susah nor nak set date nye ;p
hihihi

kelas aku kan..
suma awal pagi

iaitu pukul 8 pagi..
T___T
hari-hari bangun awal..
murah rezeki..ngehehe
kalau kat umah tu,
nak jumpa matahari pagi, amat la payah oi
tapi satu kelas jer la biasa
8-11 pagi..
cuma hari ni jer ade 3 kelas..
and hari jumaat xde kelas..
weehu!!!
tapi, kelas ko lagi best kan ayein..
jeles mocik!

ni final sem aku kat sini hopefully..
tinggal lebih kurang 4-5 bulan je lagi aku jd student
korang-korang yang dah keja tu
mesti kadang-kadang rindu jugak student's life
kan kan kan? ;p







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...