Tuesday, January 6, 2009

cuci keta

tadi lepas kelas..
aku pergi cuci keta
sha temankan
rm15 cuci luar dalam + enjin
cam mahal jer.
tapi mls nk cari tpt lain
aku layan jer la
dahla cam x puas ati je dia cuci
aku tengok dashboard aku berhabuk lagi
aku suh dia lap pastu..
geram btol..
takmo la cuci situ dah pasni
pasni awk je la cucikan keta sy boleh x? ;p







13 comments:

nanonano said...

hamboihhh..
org ramai 'awak' yg menolong skrgggg...

MiSZuE said...

eh pompuan..ko bawak kete ke?
leh meronggeng pasnie yihawwwwwwww

Tny said...

Penuh perasaannya dia marah!! Errmm.. tu lah cm mahalje.. kot2 mmg harga standard..

Skrg ni d mana nih?

~dARlee zURiS~ said...

haah lah na kan
asyik ber'awak2' je skrg nie
hmmm...skandal bnyk budak nih

cuci kat ipoh + vacum suma rm5 je dik oii...
lain kali meh balik sini cuci ek
hehhee =P

~ilyanie_usyuk~ said...

wah wah wah..

beshnyer klo awk tuh tlg basuhkan keta..

jimat duitwoo

hihi

jejakalkindi said...

lepas ni cuci sendiri je..x pun cuba yg automatik punye tu, murah lagi pun..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

mahal gak beb...aku pantang tol bayo mahal2 tp x besih...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

awk?? lalalalallalala.....biawk bley ka??

Dakjaat™ said...

alahai .. ni yang lemah ni .. dah mule berawak2 dah .. kehkehkeh! ;p

mownink Iza!!

(Tabur habuk dashboard kat sini!) hahahaha! ;p

Redbloodsnow said...

uiii mahai nyer ek
klo mahai service memuaskan ati...xpe ler gak kan yunk
neh service x memuaskan ati

mmg harus ko jgn cuci kat c2 lagi...

:D

CAHAYA said...

agak mahal cuci kereta tu. huhu.

Nem0 o0h Nem0 said...

mahal..selalu stndrt rm8 je la..

Anu@r said...

mahalnyer.. aku biasa cuci luar + dalam baru RM8.. hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...