Friday, January 23, 2009

rise and shine babe~

morning korang~
uish na, awat mu dok ternganga tu?
tak caye je dua hari berturut-turut dah aku mangun awai ni? ;p
hari ni nak pegi ipoh kejap lah
tak habis-habis kerja aku mengulang ke ofis lama
adoiyai~

ingat saje-saje je nak pegi?
kalau boleh, aku pun takmau tunjuk muka lagi kat sana
hahaha
sebab ni lah aku membangunkan diri awal taw
sila beliakkan bijik mata korang..
nampak tak tu?

"tuntutan elaun latihan amali"
*largest..bold lagi ;p*

kah kah kah
bab claim, mana leh biarkan aje kan ;p
ni yang aku saaaaaaaaaaaaaaayang JPA ni taw
berbaik ati sungguh ;D







9 comments:

.::EliyaShaka::. said...

claim jgn tak claim.....

besh nyer dpt JPA!

~dARlee zURiS~ said...

ceh.padan ar pagi2 buta dah kaco org
laju je nk claim2 nie ek
;)

MiSZuE said...

oh ko g ipoh kaaa...
tuntut jgn x tuntut balik sini belanjessssss aku selai baju kahkahkah

nanonano said...

jum sopimmmmmmmm...


brape wehh??

Redbloodsnow said...

huhuhu...kaya la ko t bila claim dh diluluskan yek..huhu

eYaNacOMeY said...

kite pon ade mintak dulu..tp, xcompelete katenyee..die nk report harian yg buku log tu..huhu..hampeh.. ingat nk claim lagik.. sehari leh dpt rm10 kan?? kalo LI 2bulan..30xrm10.. lebey kurang rm300..huhu..nk claim2..nak claim

Farah Aminuddin said...

haha bagus2. selagi boleh diclaim tu kite claim hehehe

NoTy But Nice Zhoe said...

lepas tu, zW claim kat Izza la plak.. claim banjer kiter hahaha

:: p R i n c E s S _ N :: said...

da r dpt riban2..dpt claim li lagik..isk...isk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...