Friday, January 23, 2009

payah ar tadek keta ni..
sob sob sob
nak pegi mana-mana terpaksa la pinjam keta mak
tu pun kalau mak tak guna la kan ) :

*iklan sat.. agak-agak budak yang baru beli
white viva tu kasik pinjam tak? keh keh keh..*


so tadi pegi ofis
pinjam keta mak..
mula-mula cam malas nak isi minyak ;p
tapi otw balik, tengok dok kelip-kelip aje lampu minyak tu ;p
macam kejiiiii jerk kalau aku pulangkan keta
dengan lampu minyak dok kenyit-kenyit tu
hik hik hik ;p

aku sebagai anak yang tak keji (?)
pergila isi minyak tu kasik half ;D

oh btw kan..
tadi pegi ofis,
bos aku tadek pun
aku wat suma sendiri jer
photostat sendiri, cop suma sendiri ;p
bagus gak.. aku pun cam malas je nak jumpa bos aku tu ;D






11 comments:

Shafie said...

sapa baru beli viva putih tu? hehe

MiSZuE said...

ko memang bukan anak yg keji..so jgn jadi adik yg keji..baju selai muahahaha

ngantok nak mampos ar yang....adehhhh

nanonano said...

oowhh tade hal..
minyak kete pun nk kenyit2 gak tu..
klu ade org nk fullkan..
hr2 pinjam pom bley jerrrrrrr...

yeayyyy..
da settle yg tu..
bile kua duit tu yang?
yeay yeay yeay..
izza nk sposor tinted kete owg..
yea yeay yeayy..

sweethOneY said...

shaf
hehe
my lalink

zue @ gf 1st
kahkahkah
sempat lg amik kesempatan :P

nano
agagaga
keta aku pun idak bertinted2 ag yam :D

mu ar sponsor

nanonano said...

mri mkn kue rayeeeeeeee

Farah Aminuddin said...

hehehe sian mak. keh3

NoTy But Nice Zhoe said...

takde keta? olololo.. ciannyer..
haa.. tul tu.. kena la isi minyak dulu sblum pulangkan.. anak baik gitu hehehe

sweethOneY said...

nano
cit..tu kije mu ek

farah
hehe
xleh kesian skrg, sbb dh berbakti :P

zW
hehehe
tu las.. keta tgl kat u..
hr tu balik nek bus..
patah kaki jap xde keta ni..huwaaaaa

Tny said...

Ntah2 sing pun bat sendiri!!! :P
Hikhikhik!!!

Pastu isik ke idak minyak tu yang?
Ke mana bercuti CNY ni?

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh....since aku abes li..x jejak ag kt ofis tu...

Redbloodsnow said...

a'ah...mmg keji klo pulangkan kete dgn biarkan tanki minyak merelip mcm g2..hahaha

nasib bek ko isi kan...klo x, mahunyer mak ko masam muke pastu...:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...