Wednesday, January 28, 2009

new earings ( ;

hari tu balik kenduri
temankan mak pegi kedai emas aku suka ikut-ikut ni
mana taw tibe-tibe je mak offer ape-ape ke kannnn
hehehee

dok usha bracelet~
nak tukar nak amik yang comel sikit..
tapi tak jadi lah
mak suh pilih earings
;D
ailaikkkkkkk~~~

tapi kemain susah nak pilih yang aku suka
macam ni ko nak, tu pun ko nak
haih~ payah la~
cerewet ;p
last-last amik yang ni
simple jer~
rm300++
tapi ade la diskaunnya
lepas diskaun ngak taw la bape jadinya
tu hal mak aku ngan tokey kedai la ;p
haha

sape yang taw earings lama aku
sure gelak besau ek
sebab earings lama aku dulu cam dawai stapler
hahaha
u, takleh perli lagi okey?
i dah tukar earings baru taw.. hehetime kaceh mak~
lebiu so much ;D







9 comments:

Tny said...

Wahhh.. dapat earings mas!!! Errmm.. hadiah apa nih? Syiok2 ke?

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh..dpt earings...

Shafie said...

foyoo.earing baru ey..
ikut pon dpt ek..haha

~dARlee zURiS~ said...

nak subang gak
ahakssss!!
=P

chik Star said...

hoh !
sape gelak kn tuh.
akk thu subang mu yg lame gane.
hihi.

soh org yg gelakkn tuh belikan.
:P

MiSZuE said...

uyooooooooo..
bile dah dapat baru nk sayang mak eks..dushh heheee

Redbloodsnow said...

uiiiiiiiiiiiiiiiiii...syiokkkkkkkkkkkkkk woooooooooooooooooo
nak jadik anak dara mak ko gak ah yunk

leh dpt gold² gaks..huhuhu

eYaNacOMeY said...

huhu..kite dh xleh pakai earings dah.. lobang dh katop!!huhuhu

sweethOneY said...

tny
hehe
xde adiah ape2
saje mmg mak dh ckp nk belikan hr tu :D

ayein
dah lama woo x beli earings

shaf
tu la gunanya ikut :P

kak zuris
akak pakai subang magnet je la :P

kak as
ekkkkk eh?
akak taw?
hehe
kelakar kannn

tu las..pttnya suh dia belikan je :P

zue @ gf
haip~~
x beli pun ai syg tawww :D

zie @ along
hehehe
meh~ meh
mak aku kan mak ko juaa
tp ape2 yg aku dpt ko xleh dpt ar :P

yana
ehhe
p tembak lain :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...