Saturday, January 17, 2009

lunch berdua

korang dah taw kan..
hari ni aku nak g dating ;p
janji nak pegi breakfast kan
tapi aku bangun tak berapa nak awal lah..
kekekeke
syg aku kejut lambat ;p
hahaa
suka2 je salahkan dia..
tak..tak.. aku yang bersalah..
siap punya siap kan..
breakfast pun tukar ke lunch la ;p
sorry aaa yang..
aku sempat bercinta di alam maya jap tadi
tu yang tertangguh2 tu ;p

pegi makan nasi campur kat fasa 1
bleh tak jadi lapar balik tengok gambar ni..
hahahaa
dasarrrr!!makan nasi campur + limau suam
beshhhh~
eee..gambar gf aku xde la pulak masa makan ni..
hehe






5 comments:

Erieq said...

tak letak gambar bf???jatuh saham nati kihkihkih

:: p R i n c E s S _ N :: said...

mane pics gf nyerr???

nanonano said...

mane pic berdue?
huh !

Redbloodsnow said...

sotong ngan air limau suam tuh wat aku meleleh arr yunk oiiiiii

amboii seakan naaa uols berdua datim. kimslm gak kat gf aku tuh gaks..hehehe

:D

sweethOneY said...

erieq
hehe
tu bukan mkn ngan bf ar

ayein
next entry beb

nano
ms mkn..x sempat nk amik gmbr berdua syg oi

along
hehe
nak jugak share gf ngan aku tu..lalalalaal :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...