Monday, January 19, 2009

last dah ni ;p

ngehehehe
ske sangat buat citer bersiri kan..
ni last dah ni
nak sidai muka je lebih ni ;D

petang tu zue bawak aku lepak kat tepi tasik
tenang gila i tell u~
besh gila kan yangnext time lepak situ lagi ek
kira kan, kalau ko tengah gaduh2 ke ape ke kan
tension ke..
nak release tension
sesuwei sangat datang sini..
orang tak ramai plak tu
kitorang siap baring2 ag..
hahaha
yang, muka ni kira leh jual x?
hahaha

masa tu dah redup dah..
matahari pun cam dah segan-segan
tapi nak amik gambar baring
mata tak mampu menentang cahaya matahari..
haha
jadinya kitorang wat silambe, golek2 kat tepi tasik tukalau terus tergolek jatuh lam tasik
tataw la.. ;pborak-borak sambil layan donut tadi..
sape nak join dating ag meh ar
bagi senarai nama ;p






7 comments:

~dARlee zURiS~ said...

asal x buat aksi hindustan??
ngegeee ;P

weh budak!
ti bg no akak kat zue ek

MiSZuE said...

ekekeke..yg ni pon lawak..eh mane pic..sttttt diam ko kehkehkeh...


klu kiter dok golek2 lelame ade gaks masuk dalam tasik tu kan..pastu ade plak suara mintak2 tolong hahaha..padahal bukan dalam pon..:)

eh xdalam ke..lenkali kiter try masuk lak yek yang hahahaha gilo!

nanonano said...

list name :

1. nano
2.
3.
4.
5.

Shafie said...

bley join ke...
t ade org mrh susah plak :p

matahari pon segan2 ke..ngee

muke tu jual ke..
nk beli..
(jgn mrh zue..hehe)

Liquid said...

Senarai Nama Orang Nak Join Dating :-

1. Liquid
2. Incek Liquid
3. Mr. Liquid
4. Abang Liquid
5. Abang Gangster..!! agagagagaga =P

:: p R i n c E s S _ N :: said...

ngedate btol korg ekk...

Redbloodsnow said...

alahaiii..makan ati aku nengok korg bduaaaaa...nasib bek dua2 aku rapat giler

klo takkk..kompom aku tangkap sentap..hahahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...