Friday, January 30, 2009

kekdahnya buah melaka aku tak jadi pun
kemalasan pulak~
keh keh keh
tapi~

ada tapinya..

hehe

aku buat ketiau kungfu malam ni ;D
kisahnya pukul 8 lebih baru aku nak mencuci ayam
siapkan barang-barang, blah blah blah
kul 11 baru siap
hahahaha
kebulur dah adik-adik aku menunggu
dah tu, elok je aku letak kuah nak makan
dia telepon plak dah
tolak dulu ketiau kungfu ke tepi
nak p layan dia dlu
hehe
baru la lena tdur dia kan
;p

dan selepas 42 minit bercakap
ketiau kungfu aku dah tejok!!
huwaaa
pastu aku pun melahap la kann
so, nak gtaw korang ni..
aku tak sempat amik gambar ) :
hahaha

masa masak tadi dah pk dah nak eksyen-eksyen amik gambar kan
sekalik dah selamat suma masuk pewot baru nak sedar kan
tak payah la~
haha

lagi satu..
makan lagi tengah malam cik izza oi~
esok-esok badan naik toksah dok bising ) :









9 comments:

Shafie said...

huhu...tu r..
kul bp baru berasap dapur tu..
sempat plak bergayut tu..
mana tak mkn kul bp tu :p

eYaNacOMeY said...

hehe...kueh teow kungfu..my peberet tuhh.. i likeeeee!!!leh laa watkn utk kiter nnt!!hehe

shasha said...

hhuhuhuhu...windu??

MiSZuE said...

hihi malam tadik aku makan maggie kol 11 lebih..berat taksss tu..gomok ar gini kan yang lalalalala


psssttt..patot ar senyap smlm sms pastu senyapp ceitttttttt:P~~~~

sweethOneY said...

shaf
tu la pasal
shaf pun taw kan cane org bertukang semlm
hahahahahaa

yana
meh meh yana kte buatkan :P

kak sha
tu las..
gedik je kan :P

zue @ my gf
hahahaha
eley
pdhal org tu yg kuar mendetimmmmmm kannnnnn

Redbloodsnow said...

hahahaha...x jadik nk buat buah melaka yek
xpe...at least ko buah bende alah lain
still lg leh dichop RAJIN!!!

hehe

sweethOneY said...

zie @ along
hehehe
nasib baik~
klo ko still ckp aku pemalas td
aku sekeh2 ko :P

Erieq said...

kalau berjalan gi masak kat kedai pun kire rajin ape.,hehehe

:: p R i n c E s S _ N :: said...

mak aihh...cian adek ko...xpe..jnji dpt mkn...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...