Friday, January 30, 2009

hoih~ kena saman!

tergerak ati nak register keta aku kat wisma aman
so, bukak la site dia kan
oh yer~ suma taw kan student-student klo bawak transport
kena registerkan dekat wisma aman ni
kalau tak, kena saman kalau nasib tak baik la..

daaaaaaaaaaaannnnnn
aku memang terkena nasib tak baik okeh!
baru je niat suci nak p register
alih-alih tengok ade saman tertunggak

ini citer zaman aku bawak scoot ego dulu neyh~
which is 3 sem yang lalu yerp~
tengok lah tarikh samannya pun
18/05/2007
dah setahun lebih dah
baru hari ni aku nak taw?
hahaha

nak taknak kena bayar ni
kalau tak, tak lepas wira aku nak register ni ):

tak pasal jer kena saman rm50
grrr~~






16 comments:

miszmaney said...

hehehehe..tak pe la..nasib tak baek lor..

Shafie said...

saman 2007..
baru sedar? huhu...
nasib diorg tak cari ek :p

eYaNacOMeY said...

hehe..kiter pon penah kena saman dolu2.. slh parking!!!huahua..tp, seb bek rm10 hengget sajork!! UKM nie..mmg suka amik duit student taw!!mencikkk!!!huhu

[S]itie [B]Um [B]Um said...

nasib tak menyebelahi nk bwat caner.. =)

MiSZuE said...

kehkehkeh..
ko naik egooo??

sile bayar yang murah jekkk:ko kan kaye huhuhu

sweethOneY said...

miszmamey
tu ar
dah nasib :D

shaf
ahahhaa
tu la pasal
x penah cek.. bajet x penah kena saman :P
lgpun x penah dpt surat cinta pun kt motor dlu

yana
klo rm10 tu penah kena gak
tp kolej yg saman..haha
adoiyaiii

siti
tu la ):

my gf
ahaha
apsal lakk?
ko pelik ke ai naik ego yang oiiii

Redbloodsnow said...

fuhhh...nsib bek rm50 jek kan yunk...still gak x ketaq sgt tgn nk kuarkan..klo rm500...mahunyer kojol rs nk kuarkan kan ...hehehe

tuh klo aku ler :P

QueenWizza said...

hehe..
merasa gk kena saman kt kampus ek. :)

lil^RED799 said...

mak hai!!! 50 hengget????? mahai nyeeee

sweethOneY said...

zie @ along
hehe
rm50 pun aku ketar2 gak nk kuar kan yang oi
aku g shopping pun dpt selai baju..hahaha

wizza
tu la psl ) :

~dARlee zURiS~ said...

habis duit sopim
hahahaa ;P

nsb baik lah
kalu kat ums nie
langsung tak leh grad
ngegegee...

Erieq said...

macam mana boleh kena saman tu.,klu tak bayar tak boleh eh.,RM50 tue.,rugi2

:: p R i n c E s S _ N :: said...

ko kne ngorat pakcik2 kt wisma aman tu..cnfirm kasik mura..

Liquid said...

wah msti zaman2 tu merempit nek ego tu kan smpi kne saman neh..!! hahaha

Framestone said...

sian.. jd student pun tetap kne saman... bro kerje kat UPSI xpernah kne tahan ke ape walaupun kete xde buh sticker huhuhu

Framestone said...

tambahan
xleh nk bangge..xpasl2 je nnt kne saman la pulak.. sape nk bayar.. b4 nie nasib bro la kan..mane tau hari2 mendatang... kne cari port parking la nie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...