Wednesday, December 3, 2008

morning korang!
patutnya semalam last day internship
tapi..
aku ni berhati mulia okey
tak sanggup biar akak tu sorang2 kena hempap dek fail2 tu ;p
aku extend smpi esok kot
janji dapat buat sikit..
kurangla sikit beban kan..ecehh ;p
pastu, sebab akak tu cuti semalam
aku pun malas la nak datang keja..

tapi hari ni kena la datang
sebab bos nak bagi elaun ;D
megasale dah start kan?
jom g parade kak..nk g parkson
;D




8 comments:

Redbloodsnow said...

owhhhh sungguh mulia hatimu ittew yang..klo aku...kose aku nk extend..hehehe :P

atty's said...

behnya dpt kawan cam honey..kawan susah tolong..gitu ler

chik Star said...

bagos dye nih.
hihi
:)

Dakjaat™ said...

salam .. semalam nak comment tapi mata nak tido .. eheheheh! ;p windo ngan iza dowh~

buat kerja bertangguh ni mmg biasa di kalangan manusia contoh spt iza... wakkakaaka! contohnya tak jauh lak .. kuikuikuikui!

oit! windo lak .. ehehhehe! ;p

lawat blog ni ... siongberantai.blogspot.com
comment2 ek? .. thanks! ;)

:: p R i n c E s S _ N :: said...

sgtt bagoss ko...keje2...

~dARlee zURiS~ said...

ohhh ada lagi ek
jom2 g parkson
jadik??

nanonano said...

xsempat nk jenguk abes,
dah la N dah mendahului carta,
xpe2 ade mase nanti jage mung N,
grrr...

MiSZuE said...

baiknye adeikk aku nie
janji elaun daa dapat kan:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...