Friday, December 12, 2008

awards

hari ni dinobatkan sebagai

"hari mengutip awards"

;p

ni awards monkey untuk si comel
motip letak gmbr monkey?
aku pun tataw ..haha
tanyala orang yang buat award ni ;D
ini diberi oleh adik sepetku dengan shaf

hehe

ini pulak
orang brunei yang kasik
siap de contest ag..hehe
tenkiu bebeh!

ini pulak..
shaf yang bagi lagi
tapi bersyarat la plak..
kena jwb tag..haha
shaf, boleh x kalau x jwb tag? ;p

tak boleh ek?
hehe
yerlah..yerlah yerlahhhh

1. tulis 10 perkara tentang orang yang menge'tag'

- Shaf
- 21 tahun
- dia minat heliza

-dia suka hijau kot.sbb blog dia ijau jerk
- ske bagi award
- .............
- .............
- .............
- ............
- .............

*isikan tempat kosong..nyehehe*

2. Orang yang kena tag kena tulis tentang dirinya.

- Izza
- 22 tahun

- tak banyak cakap dengan orang baru kenal

- cepat marah

- suka shopping..ehe..sape yg tak suka kan?

- suka duit..miahahaha $_$

- tak suka rokok dan bau rokok

- suka pantai and kawasan ijau2..pewitt..hik hik

- saya adalah sedikit pendendam.hehe

- tak reti hipo, kalau dah tak suka tu..
tak reti buat2 suka




10 comments:

NoTy But Nice Zhoe said...

Izza lalink.. hoho... aii bukan org labuan la lalink... syilap tuh..

isha said...

banyak nye award
jeles seyh

shasha said...

huhuhu..glamernyer dia byk award...

Shafie said...

okla tu..
da wat..tp xpnuh ek..haha
:p

:: p R i n c E s S _ N :: said...

ari mlangsai tag....

:: p R i n c E s S _ N :: said...

bilerr lerr aku nk bayo utang tag2 ni ekk...

Dakjaat™ said...

hello iza.. =) salam sayang .. lame tak belasah iza.. ekekeke! ;p

banyak award.. ekeke.. ;p

tag tu ler yang leceh ...

iza.. bila nak belanje ni??? .. hoh! hari tu dah janji .. kat Pizza Hut kan?? huhuuhuhuhuh!

(Tanam Jagung kat sini.. lalala!)

nanonano said...

xbyk ckp dgr org bru kenal????
*garu2 dagu*

nanonano said...

err..
lame xbelasah iza?

Redbloodsnow said...

yunk...part ko x reti nak hipo tuh mmg aku caye sgt²...tingat aku kat kes tueeeeee..alaaaaa kes tueeeeeeeeeeeeeeeeeeee..kahkahkahkah

**kenyit² kat ko n fea :P**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...