Monday, September 29, 2008

tak puasa ;p

ngee~~
ade budak tak puasa taw hari tu ;p
tu tangan kanan dia tu dok sorok biskut meri
hihi
penat sangat main ngan sepupu hari tu
last2 tak tahan, dia mintak berbuka
baru sekali dia pecah pose taw..
aku tanya lya, x sayang ker dik?
dia ckp la, syg..tapi adik x larat dah ni
[sambil wat muke kesiann yang hamat ;p]








7 comments:

nanonano said...

eley..
ntah2 org yg ckp tu same je..
xpasal2 adek kene jd pengangkut beskut msuk lam bilek..
wekkk

J u l i a 。.゜✿ said...

Oh bestnya zaman kanak kanak.. boleh sesuka hati nak pose ke tak =D
umm biskut meriiii.
iskkk.. mula lah nak cari biskut meri. umm puding biskut meri pon sedap jugak !!!!

kakju kalau masak kuah kacang utk satey atau nasik himpit.. kju guna biskut meri utk pekatkan lagi kuah. umm sedapnya.. (nah amik satu petua)

ni yg rasa nak ratah kuah satey pulak nih.. aisehhhh.

=9 nyam nyamm..

lil^RED799 said...

dan dan.... sedangkan kakak die pon tak pose kan??? kan??? kan??? baik ngaku!!!!

13may said...

Selamat hari raya!

:: p R i n c E s S _ N :: said...

aku dajah 4 br pose penuh...

Redbloodsnow said...

hahaha...lawak lya tuh
muke segan² jek ek nak senyum :P

eh yang..muke lya neh kan..mcm muke kazen aku taw...t aku tempek pic die yek :P

MiSZuE said...

eh yang muke adik ko ni cm ko ler..name adek badek kan huhu.

adakah muke ko ko cm die time tecik2 dulu eks hehe:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...