Sunday, September 28, 2008

pat adiah ;D

hyee korang~
malasnyehh aku nak hapdet taw
lagipun sume orang cam xde
aku tulis, pastu aku gak yang bace ;p
haha, sadis ;p

semalam cik datang umah
cik bagi handbag~
weeeee~~ sukanyaaa hati ku ;p
lagipun aku mmg suka oversize handbag ni
actually dah lama dah cik belikan handbag ni
tawon lepas lagi kot,
masa dia g USA
lama gilew peram adiah aku..bluwek~ ;p

sangkut kat kusi meja makan jer ;p

aku bukan jenis pakai barang mahal2 ni
tak mampu ;p
tapi kalau orang bagi,
kte amikla dengan hati yang gumbira..kannn?
hiks~








8 comments:

J u l i a 。.゜✿ said...

ahahaha cakap sorang2 eyhhh.. meh nak tolong layan meh. gagagaga.
sunyi seh bila holiday season nih. umm kakju pun mula la dok guling guling atas katil ni.. pastu bila takde keje sgt..baru la layan poupee girl. hmm nak keluar amik amik gamba malas.. tunggu raya je la baru nak amik gamba. =P

izza raya tahun ni baju kaler apa ?

Memory said...

raya bersama handbang baru tu...

Faizah_Haris said...

alalalal ciannn.....hehehe....meh akak baca blog neh sampai lebam meh....
hehehe....

nanonano said...

motif gntung beg kat meja makan????
sbb nk bg macth karer eyh?
huhu

atinne said...

telah dibeli di ross yer??
hihi..
lame sunggoh diperam beg itu..
nasib baik dia ialah sebuah beg..
bukan mangga..
kalau mangga mesti da busuk..
ahaha

farah aminuddin said...

guess tu... hehe.. best2

:: p R i n c E s S _ N :: said...

beg tlh dtaja...besh2....

MiSZuE said...

huhu dapat beg ..beraya ngn beg baru nampak hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...