Wednesday, September 24, 2008

aiyooo..tensionnya sayaaa

kat entry bawah ni..
aku ade sebut kan
aku tertinggal hs kat umah

tadi lunch hour, aku balik umah jap amik
jalan kaki jer
pastu aku kemas2 barang sikit
masukkan lam keta
bawak keta g opis
sbb lepas keja nak balik umah trus
[bagi yang blurr,x paham..
umah yang dekat ngan opis ni umah sewa..]

pastu tgh aku kemas2 barang
ade dapat call..
bla3..
upenya optometrists yang call
pastu aku pon sambung la kemas barang lagi
ala, bawak lappy dengan anak2 baju je pon ;p
bukan hape..hiks
pastu aku pn vroom2 la g opis
sampai kat opis
baru je duduk lepaskan penat
dok gagau lam beg
carik hs..
TAKDE OKEH!!!
boleh tak aku tertinggal lagi??
huwaaaaa~~~
ni mesti pas aku jawab call td tu
nak taknak, aku turun la balik
start keta, balik umah..
adoi..
penat la aku hari ni
mencik ):
nak kena mkn kismis banyak2 ni


15 comments:

ZaritH said...

zat kat otak kurang sikit la time2 pose kan..tu yg terlupa je tuh..

MiSZuE said...

kehkehkeh..kes org banyak makan semut goreng cian die..ilek2 tarik napas ek...pastu lepas tau..jgn tarik tpi xlepas kang lain lak jadik nye hahaha:)

NoTy But Nice Zhoe said...

wuyooo.. ttgal lgi.. tu la mkn byk smut merah hohoho jgn mare.. pose2... klu wynz pun tensen tu... sabo ye yunk...

eYaNacOMeY said...

adoii yaii.. kite yg bace entri ni pon terase kepenatannye & ketensenan itew..huhu..

bykkn saborlaa ye yunk di bulan pose nie..ewahh..hikhik

juelee said...

kehkehkeh..lapa sangat kot tuh yg asyik lupe jek ni..

~dARlee zURiS~ said...

hihikk..tu tandanye kamu sudah tua!
pasnie gantung hs tu kat leher ek=P

lil^RED799 said...

lailahaillallah.... ko kenapa izza????

$h@$h@ said...

aik??..belum lagi tua..dah pelupa???..hik hik hik

opaq said...

kihkihkih...

aku xlarat nak gelak dah tadi..
adeh..~~

sweethOneY said...

zarith
hihi
lapar sgt kot..
tu yg sme benda lupa..haha

zue
hahaha
tu la, t aku nk wat semut merah goreng utk ko jugak laa..paksa ko mkn jugakkk..yeay~~

wynz
haha
dok mengenangkan pas keja nk trus balik umah je g balik lg sekali amik tu..
klo mlm ni tedo umah sewa, x koser nak ulang aling pat ploh kali..

yana
haha
dahlaa hari panas..uwaaaaa~
takpe2..saya sabar menghadapi dugaan..hahaha

juelee
tu laa ):
sadisssss

zuris
hahahaa
blum tua lagiiiiiiiii!!!
tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!! :P
x cool la men gantng2 hs kat leher
hahaha

lilred
agagaga~
tahnya..
tah hape diingatkan tah la..hahahaha

shasha
hihi
kepenatan yang amat kot
oh, ditambah kelaparan :P
pg td x sahur ..ekekek

opaq
aku dh taw ko mesti gelak :P
bluwekkk

:: p R i n c E s S _ N :: said...

ape kes neyh...asik tetinggal jerk...kes angau ka??

atty's said...

ekekekeke..honey...beseler posa2 nieh..ngong skit pala

nanonano said...

hihihi..
tu la,
mknn dah penuh hurung semut pun,
still mkn lg,
yapedaaa..

chik Star said...

sekali tingal lagi daa
yapee daaaaa..

angau lar nih.
xpon berangan.
berangan nk kwin lar nih eyh.?
ishk.

Redbloodsnow said...

wakakkaka..waakakaka..lawak²...lom tua dh nyanyuk ek ko acu..kehkehkehkeh

kan dah ulang alik...haha.. boley plak ko lupe lg ea..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...