Saturday, August 9, 2008

saye malu..

3-4 hari lepas ade satu nombor
misscall kat dua2 nombor aku
hangin btol rasanya
aku mmg cepat jer berangin
kalau nombor yang tak kenal men miskol ni
dahla miskol dua2 nombor kan
cam penting sgt je
eh, lagi satu yang aku pelikkan..
tak ramai yang tau nombor celcom aku
err..sape ni??
jeng..jeng..jeng ;p

aku mmg buat bodow jer klo org men kaco2 camni
tapi pagi semalam, tibe2 dapat msg dr nombor tu

"askm izza msj dl x bls takot ye
sj xnk perkenal diri nnt knal lak
kirim salam kat hidayah ek"


*hidayah tu kwn aku dari tecik*

aku biar jer
sampai la petang semalam baru tergerak ati nak balas

"ko ni sape hah? apsal ko taw nombor aku?"

*aku mmg garang..ekekeke*

"amboi garangnye jgn le mrah
rindu ni camne rupanye bl dah besor ni
dl tgk ms kecik je
ms taski igt x?"

hoh..pulakkk!!!
sape ni..
perasaan ingin taw merunta2 dalam diri ni
trus msg hidayah
tanya dia kenal x nombor tuh
dia cakap tak taw

takpelah, aku reply lah

"dah tak bgtaw sape, mmg lah marah"

dan..
beliau reply dengan jawapan yang buat aku rasa nak pengsan
selama pat ploh hari pat ploh malam..
*sigh

"ok le skrg nak bgtau ni
ust wahidah le
ingat ke lagi"

ya allah!!
sumpah aku rasa nak pengsan
malu yang teramat2
tataw mana nak letak muka ni

ust wahidah ni cikgu tadika aku dulu
yang paling rapat dengan aku
selalu pegi rumah dia dulu
dia masak2, kitorang pegi berkelah tepi sungai
tapi sekarang dah besar
dah lama tak jmp ):


aku pon trus telefon hidayah
aku asik cakap kat dia

"camne ni weh..camne ni..camneeeeee!!!"

tak terkata rasanya
srious aku tak penah rasa malu yang mcm ni

trus aku msg balik

"la..ust ke..mintak maaf ust terkasar tadi..
saya ingatkan sape nak mainkan saya..
mintak maaf sangat2..mstla saya igt ust lagi..bla3"

"maaf d trime..saje je nak usik izza..
bagusla izza taw jaga keselamatan diri..
ok, kita sambung kemudian"

dush3 kat muka sendiri!!
tu la..lenkali jgn garang tak tentu pasal
ehh..apsal lak tak tentu pasal
berpasal la tu kan
beliau yang cakap mula saje taknak perkenal diri,
nnt kenal plak...


aku masih trase malu yang amat pada saat ini








8 comments:

Known as IDZ said...

hahah... ko ni, jgn la emo kalu org x kenal....

ko kena amik kursus pengurusan emosi U2 ni... :P

Chika Chika said...

gagaga.
so sweeettt.

hahahahahahahahahahahahahah
gelakkan izza!

lil^RED799 said...

hehehheheh yeeeeee kite kene sentiasa garang!!! hiks

:: p R i n c E s S _ N :: said...

malu dow..aduhai...sabo jerr laa ye...

NoTy But Nice Zhoe said...

wuhuhu.. ust tuh.. malu I.. tapi "bagusla taw jga keselamatan diri" pinjam dialog ust heheh...

Princess Redbloodsnow said...

hahaha...kan dah kene...keskeskes
aku pown mcm tuh gak aa...if x kenal ngan number anonymous...mmg aku hangin gle.

ezo said...

ust tu singkatan ustazah ek..
aku igtkan ustaz td..hehehe..

malu nye..
klu aku dah terjun pantai dah..
snorkeling...heheheh

Anonymous said...

haha apa la akak aku sorang ni..tu la ko garang sgt..len kali jgn la garang sgt...tp sejak aku kenal ko pon mang ko garang.. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...