Monday, August 11, 2008

makan2

selain dari aktiviti memanjat pokok tu
sebenarnya tujuan utama kitorang alik kampung
sbb..
nak buat kenduri doa selamat
kecik2 nye kenduri jer
byk gile lauk :D
kejap2 aku mkn
hihi..
makin bulat la aku cani :|
dah siap hidang sme, tunggu orang masjid sampai jer (:

see..manyak gilos lauk
tu tak campur kuih2 lagi..
aku bukan tukang masak ek
mak2 yang jd tukang masak
anak2 jd tukang angkat hidang je ;p
aku sempat amik gmbr lauk sket jer
sbb mak dah bising suh tlg
kejanya amik gambar aje ;p
haha

ini ulam2
sape makan petai?
err..aku tak mkn..
aku makan kacang botol ngan daun ape tah namanya tu ;p
cicah ngan sambal ni..
namanya sambal nyor *kelapa* tempoyak..
setapppppp

sumpah ni yang paling setap sekaliiii
seafood mmg feveret aku
tgk gambar ni buat aku terliur la ;p
peowt yg kenyang pon rasa bleh isi lagi ni
hahahaha
jemput makan uols ;p









12 comments:

Eita said...

hmm mmg besh2 mknan ni ish terliur...
ni rasa nk balik kg gak heee :)

nanonano said...

petai???
ai laikkkkkkkkkkkk...

MiSZuE said...

amboi sodapnye..aku kan mkn udang sabtu tu hambik ko gatai muke haku..pui:(

Princess Redbloodsnow said...

zaaaa..sume makanan dlm tuh sume sedap aaa
aku antu petai..bak aku cket
pandai ek mak ko masak...ko harus mewarisi khandalan die..hehe

eh..neh kenduri doa selamat utk ape ek yang

Nem0 o0h Nem0 said...

aku terliurr..aku terliurrr...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

jom mgemok kn bdn jom...

roxy exchange said...

mak aiii..
sedapnye...

nyam2..

fea xmakan petai..

tp sambal die leh ar mkn..

slurrpppp!!!

Nora.Celine said...

saya pun nak ikut balik kampung best lah ... dusun ade dusun ..? lagi syok makan buah kat dusun ek...

ezo said...

ko pun ade kenduri gak?
wah..makin membeso la ko..
aiyoo..

haha

Rashid said...

Aduhai lama tak makan nasi berhidang kampung cam ni...

atty's said...

aduhai..sedapnya nampak laukpauk..

ZaritH said...

xpe la bulat pun..janji 'pa' xlarik..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...