Thursday, August 7, 2008

pagi2 dah merepek ;p

hye~ morning
pagi ni penyakit M dtg lagi la ):
pagi tadi sangat liat nak bangun
kol 8.30 baru bangun :D
takpela, 2 hari berturut2 masuk awal..ekeke *boleh plak kire camtu kan ;p
mood pon ala2 ajer lah ni
kenapa entahla..
lately ni mmg mood aku kureng sket
cepat je nak naik angin
cepat marah
cepat terasa
sensitif
emo
ha..amik ko, sme aku senaraikan ;p
hmm..
dlu aku dah nekad sebenarnya
taknak rapat sangat dgn sape2 lagi
cukuplah kawan baik yang aku ade dari sekolah tuh (:
tapi, aku tersilap agaknya
aku TERbuka ruang untuk orang lain
at the end, aku plak yg ske terasaa
eeee..tak shuke la cani ):
tak paham ke?
baguslah, xnk korang paham pon ;p










4 comments:

nanonano said...

sumbak parok dos budop ni neh..

MisZuE said...

hemm ala..mesti ade ko terasa kt sesape neh..rase cm thu jerk..

ala dak comey neh..xsalh ko nk kwn baik ngn sesaper...jgn emo2 erks...ckp org aku pon tgh emo huhu:P

roxy exchange said...

ala cayang..

xmo la emo2 eyh..

maybe..PMS kowt..

hikhikhik..

fea n zie sure paham nye ape iza rase skunk nih..

okeyh??

:: p R i n c E s S _ N :: said...

mmg merepek...ko period ape..??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...