Monday, August 25, 2008

nak jaja muke baju

testing..testing
i love u pa..
v7saye boring v7

v7hah..katanya nak jaja muka baju kan
btol ke pakai baju putih npk gomok korang?v7
aku syok sendiri jer snap gambar
dok sowang lam keta
sementara tgu mak ayah + adik g semayang
yer..aku tengah cutiv7
so, tadepla gambar penuh
klo tak, leh gak tgk gomok ke x kan ;p
ha..tudum merah aku pakai tu..
ade kisahnya..
hari jumaat hari tu,
yang boss tetibe masuk opis kan
dia tny..

"za, ko ske kaler ape?"

"err? merah.." *spontan jerk"

"ha..ko ni cam taw2 je.."
*sambil bagi tudum kat atas tu kat aku :D*

sangatla suke atiku..
hik hik hik
sulam tepi dia tu tantek
aku klo tudum2 ni, tak ske yg sarat2 sgt tu
ha..before korang dok menggosip aku ngan boss aku kan..
baik aku bgtaw siap2,
sme owg dapat okey ;p
ala..pekerja pon ade 3 owg pompuan
2 owg laki jer
pompuan pat tudum,
laki pat kain plekat ;p
mekacey boss
ai laikkkittttv7



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...