Wednesday, August 20, 2008

enjoy it while u can..

hari ni hari last boss tadep
esok no no no bersenang lenang mcm ni lagi
mood mendung hari ni
mcm dah ade niat nak shopping lite2 sajork
tapi tak taw lah
ni ade kawan ajak jmp kat JJ pas habis keja
tapi tataw lagi jadik ke tak
hmm..
aku igt nak g bercuti lagi la

hmm..korang..
penah x rasa tersepit? (bukan tersepit lif mcm fea tu taw ;p)
nak cakap ke..tanak cakap?
ke tak boleh paham sendiri?
hmm..
btol kot..
klo kte ni kutuk orang, kte tak igt
tapi orang yang kena kutuk tu akan igt
btol?

so..beringat2 la okey







8 comments:

Princess Redbloodsnow said...

wakakaka..aku tergelak okeh
time bc ayat kurungan yg tersepit tuh
lawak ko alang!!! wakakakaka

a'ah tuh aa kan
sblm nk kutuk org beringat² ler
pssttt..caper kutuk ko...wahhhhh soal eksen x menahan..wakakakaka

Dakjaat™ said...

tersepit? izza tersepit katner plak kali nie? .. ;p

nak bercuti plak .. amek gambar banyak2 tau .. nnti boleh kitorang tengok .. *kesian, tengok jer*

NEW RECIPE FOR ALL said...

erk kenapa kak? saper yang kutuk? ko kutuk org ke org kutuk ko? saper yg kutuk ko ha?

MiSZuE said...

hemmp tersepit ..kt maner??sakit x

klu soalan aku x kene jgn marah aku penat nie..masih tercungap2..

nk bercuti nk itut...

nanonano said...

hohh..
tobak dok pahang starang baroh mende mung ckp neh !

errr.. ai pernah tersepit kat pintu train okeh..
owhhh tamo engat.
malu kiler.
weekk.

Aien cute said...

erm.. layout mu sungguh cantiklah yang! beb, ko stay kat ipoh kan.. baru aku tahu. Itu pun aku dengar dari mulut pu3nemo. wah! aku ada ngak turun ipoh tapi tak tahu pulak ada ko kat saner?

awat tu sampai tersepit? betul kata ko, kalau kte kutuk orang memang tak ingat.. tapi orang yang kena kutuk akan ingat sampai bila2. Tapi kalau bercakap secara gurauan kena tahu ngak perbezaannya.. samada dia kutuk hanya gurauan atau sebaliknya.

smile always...

Known as IDZ said...

sape lak yg ko cite ni izza oi...

story ckit...:P

roxy exchange said...

oitss acu..nape kamu meletakkan kes alang sbg contoh huh!! dushhh dushhh..tarik tinge tu nnt baru taw..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...