Sunday, August 17, 2008

criter hari jumaat

hye korang~
apternun..
nak citer ni ;p
aku dah try set mekdi tu :D
alaa..yang set olimpik tu
err..gold medal set kot nama dia
beriyer jer, padahal yang lainnya pon
sbb ade onion ring
dengan gelas limited edition tu ;p
*aku beli pon sebab nakkan gelas ni..hik3*
hari jumaat hari tu..
lunch hour kan lama
nak kuar mkn tadep member plak
sbb ofismate yang biasa kuar mkn sama tu,
dia ade hal..
aku nak balik umah pon malas gak
kan balik tdur je jwbnya ;p
lagi satu yang sadisnya,
aku nak g cuci mata pon xboleh
sebab bebudak ofis ni kijammmv7
boleh dorang lupa tinggalkan kunci ofis kat aku?
sebab masa masing2 berbondong2 kuar tu
aku tgh discuss ngan boss
alih2, tgk tadep orang dahh
CISSS!
tp xpelah
sebab aku pny istilah 'window shopping' or cuci mata
langsung xboleh pakai
sebab sekelip mata istilah window shopping boleh bertukar secara magik jadik SHOPPING!!
heran kan..v7
so..
disebabkan aku keseorangan kat ofis
aku call la mekdi
seronoknya makan2 sambil online bergoyang2 kaki
ahahahaha
untuk yang tataw,
gold medal set ade
ehem, chicken mcdeluxe..nyum3

ade onion ring..boleh pilih sama ada nak
onion ring or fries..saje nak rasa ni..
bagi aku, err..tak setap ;p

dessert..yummy2~
dah selekeh je upe eskim ni..
tunggang terbalik agaknya org tu bawak
nak cepat delivery nye pasal ;p v7

ha.kat sni la letaknya kespecialannya..
gelas yang comeyyy
igtkan pelastik..
upenya kaca..berat semcm je :D
hik3

entry mekdi ini ditujukan khas untuk
cik nano tercayam yang mengidam mekdi
hik3..ke dah lepas kempunan mekdi kat kelantan yang? ;p










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...