Tuesday, July 22, 2008

meet kak jue


dalam kelam kabut nak g tgk wayang
dah lambat ni ms smpi megamall
12.45 dah okkk
tapi aku sempat lagi say hye kat kjue ni..
kedai dia btol2 kat depan gsc tu
habis tu, xkan lalu aje kann
aku say hye, pastu ckp jap g jmp balik..dh lmbt ni =P
oh yee..kitorang g tgk cite batman..
aku rasa bapak la lama weyy dok lam wayang tu
tejok yang amat
ase ade 3 jam dok lam tu
na ngan no tak habis2 msg tny dh habis lum =P
yerlah,pastu kan ade plan lain plak kannn
dlm kol 3 lebih baru habis k
kelam kabut kuar
jmp kjue jap
kedai dia pon tgh ramai org
malas nak kaco lama2
lagipun kena rushing
budak2 tu dah bising..hehe
kitorang nak g picnic plak pasni
see..gile padat jadual kitorang kan =P








7 comments:

she.nono said...

kak ju tomey!!!
kamu bulat...hahahaha..
bju mng cantek...
nyeh3

Lily.Lulu. said...

jumpa jue .. comeynya jue ..
:D

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wah2...very glem ok ko wit dat bj....

Princess Redbloodsnow said...

tggi yek ko dr kak jue yang
comey jek kak jue tuh
muke babyface aaa...if ko p lg...kimslm ngan kak jue yek

;) winks

pu3nemo said...

comel kn jue tu,x de la gemuk pun dia tu..cntik jek aku tgk..=)

Julia ♫°♪ said...

oh my gawd..
my boobies.. huwaaaa tak sukanya nampak besar.
kakju tak tau izza nak datang hari tu. dah la pakai selekeh sgt. huhu~ =P
anyway.. it was nice meeting you honey ! *hugs*

sweethOneY said...

kak jue
kjue..hehe
dont worry la..mine lagi npk besar la..hahah
tak shukeee taw..kan kan kan..
kjue la..org dh msg dia b4 tuh,tp tak reply..igt bz..mls nk kaco..hr tu dh alang2 nk tgk wayang, xkan lalu je depan kedai kjue kan..hehe

nice meeting u too kjue (:
next time kte g picnic sama2 ek..
*hugs kjue jugak*


(:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...