Wednesday, July 30, 2008

mari bertopeng


haaaa..
jgnla korang terkejut lak
masuk2 umah aku pepagi ni
nampak muke antu bertopeng ni pulak v7

hiks

yer kwn2..
seminggu sekali kte kena pakai topeng taw
tapi aku sendiri pom malas
ni dah bape bulan tak pakai
semalam tibe2 dpt sinar lak kan v7
aku cukup malas sebenarnya nak tempek2 muka ni
slalu ngah yang tlg tempekkan untuk aku
yer..aku mmg ngades2 manjes2 sket ngan adik2 aku v7

hehehe

korang rajin x tempek menempek ni?
lenkali leh la aku mintak tlg korang plak v7









5 comments:

tiffany said...

saya sanagt suke bertopeng gtu tapi dah lama la tak wat... ni dah dok mesia kne slalu wat sbb muka berminyak manjang...

MisZuE said...

ingt hantu mane tdik..weh ko nk org watkan ker..meh aku watkan meh..

eYaNacOMeY said...

hehe..kite xpernah wat pong..kecuali mase 1st year kot..coz rummet nie mmg suke jage2 muka segala..so, terkena laa tempias..hehe..skrg xde member yg cenggitu...xde maknenyee laa nk tepek2 muka nie..huhuhu

Princess Redbloodsnow said...

makkkkk antu!
tingat plak aku ngan posting aku tang neh dulu..hehe

same ler kte za
aku pown seminggu sekali gak
kecuali klo aku rajin...bari seminggu 2 kali..kehkehkeh

:: p R i n c E s S _ N :: said...

yeah...sokak2 mask2 neyh...aku pon layan tiap2 mggu...yekr..bile dpt sinaran gaks r...agk2 da kelam tuh harus dtopeng kn...aku sokak y peel off...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...