Wednesday, July 9, 2008

lori yang bengong!


hari tu time aku nak g keja
dr sungai siput smpi ke chemor ok asik mengekor montot lori ni
panas btol ati ngan lori ni
dahla berat..slow tp ade ati nak laju kan..
maintain lane kanan sajork..
selamber je men potong2 bus ngan lori
pastu trus dok lane kanan tu smpi ke sudah..
dahla memandu secara berbahaya ok
keta2 lain pon manyak yang terpaksa dok ngekor je montot dia..
mmg aku dh usha je no plet dia..hikhik
jaga ko..aku nak report..lalalaala =P

akhirnya kesempatan nak ngamik gmbr pon dapat..

nasib la..nyehehehe











4 comments:

[LADYKiKi] said...

haarrr..lantak je org tu yang..
aku pun bengang tgok org yg tak reti bahasa bawak kereta ni.. hehe

nanonano said...

alaarrr..
awat dah ade owg komen neh !!
grrr..

MiSsZuE said...

aku pon bengang.....lori bwk cam s*** kan hihi..

Princess Redbloodsnow said...

hahaha..klo aku ler kan
if ler aku yg bw kete tuh...sure aku over take die..then bg die jelingan benciiiiiii sebenciiii nyer

hahahaha...:P

sok² ko bw bazooka ek
klo jumpe lori ngok ngekk tuh lagik
ko lancarkan aje bazooka tuh ek..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...