Friday, July 25, 2008

lambatnya nak tgu 5.30..

tgh menghitung saat ni
lambatnya nak 5.30 ekkk v7
mata asik nak terpejam je ni
nak kata semalam tdur lambat
tak lambat pun..
mst sbb masalah pompuan ni..
nak alik umah..
nak mandi v7
pastu nak trus bubum v7
hari ni aku gigih dtg keja nek keta
walaupun umah aku sekangkang kera je ngan opis
sbbnya nak balik umah aku tu,
terpaksa melenggang lenggok kat tepi padang dlu
dah slalu sgt kena pheewiit ngan budak2
skolah yang dok men bola kat stu
mencik ai~v7
taw la korang ramai
aku lak sekor je pompuan lenggang2 kat stu
ateeee..nak wat cane??
dah aku mmg kena jalan kaki
ikut stu klo nak lek umah
cian comot hari2 kena teman aku
on the phone tiap kali nak lalu tepi padang tu
slalu dia ckp..

"alaa..dorang tu kan budak2..
ape nak takot.."


haish..aku tak kire..
budak2 ke..bapak budak ke..sama je =P

dah2..jum kemas2 barang nak balik..
sambung buat keja kat umah je karang..









2 comments:

j u z z u N m e said...

ololo..kene ngorat ngan bdk skolah ek..dorg xtau dorg tuh adik2 je..hehe

Princess Redbloodsnow said...

hahahaha...cian ko kene ngorat
eeee....x sedar diri nah dak skool tuh
mesti dorg budget ko sebaya ngan dorg kot za..
gatai ler bbdak zaman skrg neh...hiksss!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...