Wednesday, July 23, 2008

ECmall lagi =P

aku mmg berkenan ar ngan EC mall tu
besh~ besh~ besh~~
sbb kat ipoh tadep design2 tu okeh
dan yang penting mng kat ipoh tak
sale gilo2 mcm mng kuantan =P *srious taw*

so..leh agak aku g mna pas picnic tu??
ha...korang ni mmg bijak2 belako la..
jum kte g EC mall balik..hehehe
sambil2 tu gg janji nak jmp kawan dia gak kat stu
sementara dia ngedate ngan kwn dia tuh
aku ngan zatil exercise la lam mall tumasa tu dah kol 7 kot
mula2 janji nak g dinner ngan na dan no kol 8
dah kelam kabut je shopping
capai je mana sempat..ecehhh =P
pastu no msg, ckp dinner lmbt sket
sbb tenyang ag,
aku pon ase pewot penuh ag
petang tu kan dh mkn
so, dah kata dinner lmbt sket
kte bleh la bershopping dgn tenangnya..hiks
lagipun tgu mekna smpi dlu
sbb kitorang tataw nak g tanjung lumpur cane
aku tak shopping manyak taw korang
aku g bercuti taw, rehatkan badan *kununnnnn*
bukan g bershopping taw taw taw =P
beli ni je..
ha..ni satu cite cedey ):
pumps ni aku pakai semalam
pastu tersepak pintu pagar umah
tercabot batu dia satu ):
tape la..esok aku antar kedai repair..










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...