Wednesday, July 16, 2008

cake BnR


wahhh...keje tempek makanan sajork aku ni kan..v7
hari tu jalan2 cuci mata kat JJ ipoh..
jalan sorang2 je.. *isk3..pa,mintak tukar kat ipoh lav7

tibe2 tekak teringin plak nak mam cake BnR ni..
dah lama tringin, tapi cam mahal nak mampos..
aku pon tak sanggup la nak spend sampai rm70++ utk cake yg secoit tu je kan..
hint2 kat org tu tadep pon dia belikan cake BnR ms besday ktev7
so hari tu tgk dia ade jual by slice upenya..
lebih kurang rm10 la one slice tu..
aku pon rasa ok la..nak try la..v7

sekali..
rasenya tidak sesedap yang ku maginkan..
uwaaaaaaaaaaaaaaav7

tanak beli dah! tanak!!!
pa..pasni kte nak cake SR je taw..
lain2 kte tamo v7

kalo pa tanak layan..
kte wat pa cani taw v7 *hahaha..jgn ikut pangai sayep










4 comments:

Princess Redbloodsnow said...

hahaha..nuar wat derkkk jek ek...
harus ku cucuk bijik mate nuar nnti..hahaha

yanggg..nampak mmg cedap aa kek tuhhhhhhhh
awat mahai nah seslice tuh...
klo aku..x kose nk beli..hikkss!!!

MiSsZuE said...

wakakaka..ciann ko erk..ingtkan sodap tpi hemm hampeh..kui2..membazir je 10 hinngit tu kan...baik bli topup uwekkk..:)

nanonano said...

dop penoh beli..
mahai pe bedil..
tp klu de owg nk lanje..
nakkkkkkkkkkkkkkk

Dakjaat said...

hehehe! ingatkan izza yang buat kek .. eheheh! ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...