Monday, June 30, 2008

mengada nak manje2..

semalam kan aku tdur umah opah aku..
sbb family aku tadek kan..
mule2 igt berani nak tdur sorang kat umah taw
last2 kol 10 aku pegi umah opah gak
tu pon takot2 ok nak kuar umah..
tu la..mule2 berlagak sgt..
dah lama2 taw pon penakot..haha =P

pah aku dok berdua je ngan makcik aku
makcik aku ske tucin..
so umah tu mmg bykla tucin nyiau2 ni..
aku bukan tak ske tucin..
just kdg2 cam alergik ngan bulu dia la
lapanploh kali aku dok teracchum2 semlm taw..
makcik aku taw yg aku tak thn ngan bulu tucin ni
dia pon kurungla tucin dia kat dapur..
tp kan..haish..klo la smpi pagi letak tucin tu kat dapur
alamat,mmg kitorang takleh nak tdur ok!
sbb tucin tu dgn gagahnya asik tendang2, cakar2 je pintu tu..
sbb tiap2 mlm dia biasa tdur ngan makcik aku..
mengada btol kan tucin tu..hehe

last2 aku pon ckp la kat makcik aku..
bawak je la kuar..memokak je =P
pastu aku br je nak terlena..tibe2 rs ade benda himpit kaki aku..
tgk2 je..
nampak ni

amboiiiiiiiii!!!
shedapnya dia melanding kat stu eh..
aku pon snap ag satu gmbr..
agaknya dia shilau kena flash..mcm tersedar je ms ni

aku pon biar je la dia landing kat kaki aku..
kasik can la sekali2..

=P










2 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

atot kucing...x sokak...

Princess Redbloodsnow said...

wahahahaha...padan muke ko
biar ler nyau tuh tido c2...
die sbnarnya nk ko pelok die..tuh yg die posing bekkkk punyer tuh..ekeke

klo ler aku...dh ciap bwh tiak aku nyau tuh taw
aku neh EMAK NYAU...ko kene gak menyayangi nyau
kang aku sekeh ko btalu² kang


hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...