Friday, June 27, 2008

lunch hour


hye..
n3 pertama dalam minggu ini yang ditaip n dipublish pd ms yg sama =P
keja dah siap..forms sme dah submit :)
lega la sket sebelum kena melayan audited report sdn bhd lak pasni

esok keja
pas keja, nk balik umah
xde sape pon kat umah
sbb sme g shah alam hari ni..
esok adik aku nak daftar masuk uitm

uit na,aku taw awk bace ni..
selamat berorientasi la ekk..
hahaha

saje nak balik utk keja menghapdet blog utk seminggunya stok
pastu nak qada'kan jenguk2 blog korang plak kan
kan ade lak yg sentap ngan aku =P
ape2 pon..aku harap korang phm eh
weekdays mmg xde muke aku kat blog korang
sme aktiviti hujung mgu ye..

okla..yang lain citer esok2 la
bile aku dah senang sket + gmbr dah transfer..
selamat berujung minggu eh korang

cayang korang sme
mmmuaaahhh =P








2 comments:

Princess Redbloodsnow said...

sile hapdet letak gambo wat penyeri post ek..jgn mls²
kang aku geget pp mu karang..hahahaha

nyna masok UITM ek...
camat berorentasi gak nynaaaa
mai ler wat satu blogs gak...
leh akak angkat kpd kakak mu ini mengenali adik kpd adik angkat die plak...hikkksss!!!

blogs aku mmg WAJIB ko jengah kan
klo ko x jengah...aku tendang ko spai ke benua afrika...biaq p ko mati kebuluran pewot buncit bagai..wakakaakka


:P

:: p R i n c E s S _ N :: said...

nti evry weekends ready n3 for 5 ari...amacam??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...