Wednesday, June 11, 2008

jemput mkn uols =P

inilah masakan org bujang =P
klo mkn mlm, aku selalu masak lauk simple2 je
sbb kat area ni, kedai makan x bukak mlm2
ampeh jeeee!

so semlm nya dinner mkn fried chic..
aku pny tu ek dua2.. ai lapar u taw x..
keje byk.. :(
cet..aku ni sik mengeluh keja byk je kan..
korang yg dh keje lama,x de pon mengeluh cam aku
anak manjee.. biasa la =P

tp siyes keje aku mmg byk..
sbb nya ade dua org pusher
manager + client
skrg job aku br siap satu..tgh setelkan lg satu
pastu confirm manyak lg job yg masuk
yg aku br siapkan ni..urgent
kena siapkan mgu ni jugak
br dpt dokumen sme mgu lepas
gile btol seminggu kena siapkan accounting + tax
nasib baik sempat siapkan..klo x, x lena tdo kang =P
okla..mls la bebel byk2 pasal keje..

slmt hari rabu uols..














3 comments:

Tny said...

Sedaap nya makan ayam yumm yumm :D kenyang ke cek oii? ;)

:: p R i n c E s S _ N :: said...

smpat ko msk...klo aku da duk sowang...bli je lerr b4 balek keje tuh....

sweethOneY said...

tny
hehe..kenyang yang =P

ayein
ikut aku pon senang beli je,mslhnya kann..kedai2 mkn kat sni xde yg bukak petang or mlm..kire aku balik ofis biasa 6.30..udah tutup :(

nk kuar balik mlm g tpt lain cam mls

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...