Tuesday, June 10, 2008

getah rambut =P

Hmmm..korang nak taw tak?
Aku ade perangai sket seleweng taw..
Err..taw ke seleweng tu ape??
Seleweng tu mcm ske letak barang merata2 pastu mula la tercari2

Ha..alkisahnya semlm getah rambut aku hilang lg!
Adik aku dh paham sgt, getah rambut aku xkan thn lama kat tgn aku
Kang g mandi,aku tgl lam bilik air
Baring2 atas katil, aku letak je atas katil..pastu tah hilang ke mna
Dorang sme pakat dok sorok getah rambut dr aku..
Sob3..kejam kan =P
Oh..btw,getah rambut yg ilang tu..


Adik aku pny =P
So,disebabkan getah rambut aku dh hilang semlm
N aku x slesa tak ikat rambut
Aku pon belila getah ni td
Murah je,rm2.90..
Aku ske tgk epal tu, tu yg beli tu..

Hiks

p/s dh jmp getah rambut yg ilang tu tepi katil ms balik keja =P









4 comments:

Princess Redbloodsnow said...

pssttt....same ler pangai ko ngan aku
suke seleweng..hehe..tol ke eja tuh :P


tantek getah wambut ko tuh
strawberry ek?

MiSsZuE said...

seleweng pestime dgr..mcm2 ler ko neh..

lenkali kasi ikat getah tu kt tgn..:P

lily lotus said...

alahai..comelnya luahan *_*

:: p R i n c E s S _ N :: said...

ko mmg....pastu nti miong2 mcarik mende nyerrr......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...