Tuesday, June 3, 2008

=)

2 Jun 2008

Sebelum aku nak tulis dgn lebih panjang, ingin dimaklumkan bahawa kebanyakan n3 adalah bersifat deffered n3 ataupun tertunda..ini kerana aku membuat n3 ini pada waktu malam dan akan auto publish pd keesokan harinya..siler maklum =P

Okey..mehla aku nak buat n3 1st day dgn lebih proper lg kan

Drpd n3 cincai aku siang td..haha

Bukan ape,takot dorang prasan plak aku tulis blog

Xmola org2 kat ofis taw blog aku plak kan..

Oh..no..no..no *nnt xleh aku mengumpat mereka secara bebas..haha

Hari ni aku bangun awal..

Yer..xdela seawal ayein bangun..hehe

Sbb time aku msg dia,dia dok b’fast sedangkan aku br pas mandi

Hehehe

Akunya ofis hour kol 9-5.30 ptg..

Pagi tadi dengan semangatnya kol 8.30 aku dh kuar umah

Makcik tu tegur ckp awalnya pegi..

Aku pon jwbla kunun 1st day kan..kena bg gud impression..cewahhh =P

Jalan jap je, dalam 7,8 minit dh smpi ofis

Sekangkang kera je ofisnya ngan umah ni

So, sbbkan aku ni punctual sgt..terpaksala menunggu smpi kol 9 okeh

Ofisku masih berkunci..hahaha

Basically ethng was ok..

Aku dh dpt my 1st job

Kena wat accounting report utk satu com ni

Bg dokumen sgt terabur..mmg penin pale..isk3

Bulan jan pny transactions pon aku x dpt nk siapkan td

Takpela..slow2 la kan..

Kat sni kitorang pakai MYOB..x pki UBS

So, belajar benda baru =)

Budak praktikal sgt ramai kat situ

Adalah dalam 6,7 org

Staff hanya 2 org je

Mmg budak2 praktikal la ni yg kena pulun wat keja

Oh ye..slame ni aku igtkan kejam sgt firm ni setiap sabtu kena keja

Rupanya takdela sekejam itu..hik3

Setiap sabtu pertama cuti smpi bulan 9

Pastu sabtu ahad hoorey! =P

Dan…

Disebabkan pagi td aku org pertama yg tercangak kat bawah ofis tu

Dorang bg aku pegang kunci ofis..hik3










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...