Tuesday, May 13, 2008

shopping kasut

semalam pas check out dr hotel
ajak parents aku g jalan2 kat area kedai2 kat kajang
nyna nak lanje mak aku beli kasut
mother's day la katakan.. @sederhana

then, takkan nak belikan hadiah utk mak je kan..
aku pon nak lanje la ayah beli ape2 yang dia nak..
so, semalam mak aku berkenan kasut scholl dua pasang..
ayah aku pulak jenis tak kisah..
nyna belikan sandal scholl utk ayah jugak sepasang..

aku plak nak belikan ayah track adidas..
tapi semalam tak berkenan plak kan..
so i just gv the money to him @senyum

n for myself, i bought a pair of hush puppies heels
dah tu..sume org pakat dok borong kasut..
cik lya kte tu pon nak jugak!!

haiya..ini budak tecik kan..
dia leh pilih pointed shoes..
pandai dah nk bergaya adik aku ni..
ikut sape la ni?? @jelir

aku mls nk snap kasut sume org
just amik gmbr heels aku je

hiks

@jelir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...