Tuesday, May 13, 2008

happy^^


jalan2 kat mines npk ni @sederhana
berkenan sgt okeh!!


asalnya nak utk diri sendiri
hint2 kat comot @jelir *dgn x malunyaa..hiks
tp bile pegi kat booth tu..
changed my mind
aku nak belikan utk mak aku @cinta
tp of course lah ttp ada utk aku kan..
thanx taw comot.. @cium

ni lah mendanya..

for mom..

mine *tecik pon x kisah maa..asalkan comot bg, aku suka..


bile parents aku smpi bangi
aku bg menda tu kat mak..
mak senyum jeee...
i likeeeeee

@peluk@cium

happy mother's day mak..

tp b4 aku bg tu haruslah aku menggedik dlu ngan menda alah tu @sederhana


bile dh smpi hotel..
turn budak tecik ni pulak nk menggedik..



hiks

dgn rambut tak sikatnya lagi pas mandi trus nak gedik2 @jelir

mak aku lak xmo berposing ye
mmg susah sket nk suh mak aku ni bergambar..

to my mum..
happy mother's day
love always =)


5 comments:

eliyashaka said...

iza mak hg nmpk muda la..kem salam!wewittt gitu...hehe

nanonano said...

hi anT.
:D

MiSsZuE said...

pewitt..hehe..dah abesh ko yang..ko dah balik yew..baru nk jumpe kan..huaaa..erm bju tu bru blikan..bau kedai aaa..wakakaka larikkk

pu3nemo said...

nk jugak coklat tu..besdy aku da nk dekat ni.. =p

myfisol said...

selamat hari ibu untuk semua ibu2..dan juga bakal2 ibu..lepas ni hari ayah pulak, jgn lupa bagi hadiah jugak..mana aci, ibu2 je..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...