Wednesday, May 14, 2008

nak adiah.. =P

LIST OUT THE TOP 5 PRESENTS THAT U WISH N Y ???

ahkak ijo..
ni aku menjawab tagged ko
@jelir

aku nak toyota celica merah.. @cinta bestnya klo ade sape2 bleh hadiahkan kat aku ekkk..takkan kena taja ngan dato' br leh dpt @gigil reason? aku mmg minat celica.. hiks

nak hadiah duit juta2..hahaha..aku mmg antu duet @duit klo dh org bg duit manyak camni..ha..senangla aku nk g soping kat mna pon..bleh la g paris utk beli berus gigi je @guling @jelir reason nak hadiah ni? eh..ce gtaw aku..ade ke org x ske duit??? hehe

pakej percutian kat italy @cinta then sume support..siap kasik duit manjer ag..hahaha..tinggal aku bawak badan je @sederhana err..melampau ke eh?? @jelir reason? menda pree mmg syiok @jelir

jewellery set..fuhhh..best gilak klo dapat ni..ade sape2 murah ati ke nk bagi? reason? aku x de set barang kemas ag..yg ada,bukan set.. @waswas tp aku pon bukan ske pki sgt..bile mood nak melaram ade je..hiks

ermm..ape yg aku nak lagi ekk? cewah2..mcm suci je dh tataw nk mintak ape..pdhal....@siul
lagi aku nak pakej spa..best2!! reason? sonok wooo sekali2 memanjerkan diri..ape lg klo itu hadiah @jelir

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...