Wednesday, May 21, 2008

cendawan goreng tepung

ha..tadi aku wat cendawan goreng tepung @sinchan
ok, sape yg tak penah try..
kena try taw
nyum3..shedappp

bahan2
cendawan tiram
1 biji telur
tepung goreng serbaguna

cara2nya
cuci cendawan, asingkan
pecahkan telur dalam mangkuk,kacau
masukkan sket lada sulah
masukkan cendawan dlm mangkuk telur
letakkan tepung goreng serbaguna
kacau2 smpi sume cendawan diselaputi tepung
masukkan minyak
goreng (deep fry)

tadaa...dah ciap!!


gambar atas ni aku cilok kat tenet je
cendawan yang aku goreng tu x sempat nk amik gmbr
aku tgh goreng, sambil tu la c tecik tu meratah
siap amik kusi ok duduk kat tepi dapur tu

selamat mencuba!!
@musik










5 comments:

Princess Redbloodsnow said...

wehhhhh cilokkkkkkkkkkkkkkk cilokkkkkkkkkk
x oriiiiiiiiiiiiiii...cetak rompakkkkkkkkkkkkk..wakakakaka
wakakakaka..wakakakaka

tuh mesti ko dh x sabo² nk ngappp cendawan tuh
sbb tuh x menyempat² nk snap..hahaha


aku nk try ah..
tp kan..aku kmlsn aaa nk masak sedap²
nnti abg² aku asyik suh aku masakkk ssedap jek
xleh nk nk masak cincai lg kang...nympahh!!!

nanonano said...

waaaaaaaaaaa..
peberet ai neh..
nyum nyum,

oit.
kot yer pun nk cilok gmbar org,
amek la gmbar yg terang dan sodap sket,
ni blur2 jah..
ishk.

Known as IDZ said...

cadangan itu sdg di pertimbangkan... pas tuh aku kena naik bas yg sengal la? hahaha xle la aku merempit kat UKM... huhuhu

:: pRincEss_N :: said...

masak kak jgn x masak...gebus2 laa adek2 ko pasni...

Tny said...

HI..
Suka masak2 yea? :)
Very nicce...

Ermm.. penah try skali.. kt cameron highland.. zmn2 dolu2 gitu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...