Wednesday, April 9, 2008

tucin nyiau nyiau

ade sekor anak tucin dok mengiau2 je luar bilik aku ni
dia cakar2 pintu bilik aku..
wpon aku ni x ske tucin..
tp sayu jer ati aku dgr dia dok cakar2 pintu @sedih

tak tahan sgt..
aku pon bancuh lah milo suam
pastu aku letak kat luar bilik aku..
aku mana taw tucin ni makan ape..
aku nk bg dia mkn roti gardenia sekeping tu..
tp dia jilat2 sket je air tu..dia x minum pon..
nape ekkk??
pastu dia nk gesel2 kat kaki aku..
trus melompat aku masuk bilik @jelir

aku dah ckp aku tak bape nk brani sgt ngan tucin ni..
pastu aku dah tutup pintu..
aku nmpk kaki dia dok menjulur masuk kat bawah pintu aku
dia cuba nk masuk kot bawah pintu aku tu..
uwaaaaaaa....

@sedih@nangih

cedihnya ati aku..
tp aku nk wat cane..
takkan nk bawak dia masuk lak
kang dia berak tencing kang sape nk cuci...
@sedih

asik ngiau jer..
pastu bile dia senyap
aku jadik pelik..nape dia senyap..ape2 jd kat dia ke @sedih
aku pon bukan pintu, jenguk dia..
dia tgk aku bukak pintu, berlari kat depan pintu bilik aku
tah cane dia leh menyelit masuk sekali
terjerit kecik aku..seb bek la ita tak terjagaaa..
aku nk try bg dia kuar..aku pon guna la hanger,tolak2 dia sket2..
tp x saket taw..aku wat pelan2 je @waswas

tp dia mcm nk main2 je ngan hanger aku tu..
haih..
last2 aku berjaya umpan dia kuar gak @sengihnampakgigi

pastu aku dok diam2 dalam bilik
tak tahan gak sik tgk dia nk try masuk kot bawah pintu tu @sedih
dah lama tu dia senyappp..

aku pon dah lama pastu
bukak pintu balik tgk dia..
dia dah xde kat stu lah..
tataw la dia pegi mana..
cian kat dia

@sedih

mintak2 dia selamat kat luar tu..x sejok2..

@doa

5 comments:

tiffany said...

awat bancuh milo untuk tucin ni izza.... tucin minum susu la... hihi..

Princess Redbloodsnow said...

zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ko neh mmg nak kene babap aaaaa
tucin mane gheti minum miloooooo
die gheti minum air biase jek ngan air susu jekkk yang oiiiiiiiiiiii

hahaha..lawak aaa ko neh

zaaaaaaaaa...sebak aaa ati aku bc post ko neh
aku dpt maginkan betape teringin n nakkkkkk sgt nyiau tuh nk jadikkan ko tuan dieeeeeee
uuuwwaaaa...cian aaa zaaaaaaa.
aku dpt rasekan aaa kesedihan nyiau tuh time ko tutup pintu
n kegembiraan ati die bile ko buka pintu n dpt masok bilik ko

isssssssssssss...sebak seyyyyy ati aku neh
cian aaa kat nasib nyiau tuh aaa
lenkali ko amik jek pastuh ko courierkan kat aku ek..hehehe

:P

MiSsZuE said...

hehe...izaa..aku pon syg gilez ngn nyiau neh tau,..aku klo ade kucin dtg cm tuh..aku amik aku mandikan..bg mkn tau...sobsob..mesti nyiau tu..sedeh nangis2 xdpt masuk....

Aien cute said...

hehehe.. tucin tak minum milo lah yang. dia minum susu jer, tak kisah lah susu apa yang penting susu.

tucin nie pandai, kalau kita dah bagi dia makan or minum, dia akan selalu ngan kita. Kalau kita memain ngan dia, dia bertambah cayang ngan kita. Dia tak akan sakitkan tuan dia.

Lynn pun tatut ngan anak kucing sebab kalau dia gurau suka kuarkan kuku dia, abis dia main cakar ngan lynn. hehehe... tapi cian lah ngan tucin tu!

ahaks~

Ceera said...

pompuan, ko takut ngan kucing ker??? adoi la... menatang kecik tu pun ko nak takut kan, hahaha...

kucing la menatang paling best di dunia ok... rugi ko tau...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...