Wednesday, April 2, 2008

new ID card


weeeewiittt...
syabas2 utk diri sendiri pasal berjaya g buat id card ni..hiks @tepuktangan
aku xyah tutup ape2 kan pasal gmbr tu dh mmg blur @jelir

tadi g unit keselamatan tu..
akak tu sgt baik @kenyit

akak gad : yer dik..
aku : nak wat id card baru..
akak gad : id lama nape?
aku : kena tahan ngan pak gad
akak gad : pastu?
aku : dorang suh wat baru..
akak gad : oo..id yg lama tu mna?
aku : dorang amik..
akak gad : yg ni ke? *smbil tunjukkan id card lama aku tuh...

kui2 @guling

penat aku citer banyak2..
upenya dia dh taw id card aku yg mana @jelir

kekdahnya dia suh aku tukar id baru ajer..
xyah bayar uols..
aku nak bayar..
pastu dia ckp xpayah..FOC sbb mmg time aku buat id lama dlu scanner wosak..
ala..nak bayar jugak..x ske taw @jelir

yayy..sekarang sulah hepy lor pasat wa ada id baru @sengihnampakgigi

pak gad..namo tahan2 sy lg taw..@takbole

hehe

4 comments:

opaq said...

aku xsuka pakai matrix...
menyusahkan je....

she.nono said...

hoho...
gewd girl..
pas ni da ley kua ngan aman...(:

Princess Redbloodsnow said...

lawa jek muko ko dlm student card tuh ek
aku nyer muke dlm studnt card aku dulu..


BAPAK HODOH sioootttt!!!


mencik2..

eliyashaka said...

iza kem salam kat pakgad kamu..hiksss

tanteqq la id card tu..:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...