Wednesday, March 26, 2008

happynya!!!!

tgh sronok aku baring2..
golek2 atas katil..
tibe2 phone aku berbunyi..

ade call lah!!

so,
angkat la..
kak linda yang call..
dia ckp aku bleh dtg bilik dia hari jumaat ni utk amik duit banci!!

yippee!!!!
ske nya ati aku..
dapat berapa tu aku tataw lah..
sbb hari tu aku buat dalam 20 borang = rm300
tapi kawan aku ckp tak semesti sume kte anta dia accept..
so aku bajet2 aku dapat rm200++ kot..hehe
ke kurang lg? :(

alaaa...jangan la mcm ni..

xpe2..yang penting jgn lupa jumaat pagi ni pegi bilik kak linda!
:)

bestnya tgh dah xde duit ni
duit masyuk lak..

hiks

walaupun x banyak mana..
tapi jadiklaaaa..
dr xde kan..

hehe

:P

3 comments:

nanonano said...

duit banci tu ape ek??
cmne?
cam main kutu tu ye?

pu3nemo said...

waaaaa ni lh r lanje aku ngn fea mkn..
kenny jom?ahahahhaa

sweethOneY said...

na
naa..lect kte wat research,so kte tlg RA *research assist* dia edarkan borang kaji selidik..one form = rm15 :)

bukan men kutu yang..
hiks

fara
hehe..belum sekaya tu la yang

:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...